Senaste nytt

Ny typ av bag!

Det här är helt galet, av så många orsaker att jag inte ens vet var jag ska börja. Jag hoppas innerligt att alla här förstår varför det där inte är ett tänkbart alternativ till bagage.
Kan väl fungera på BA/EZ eller liknande som formellt har 23kg eller ingen gräns (utom dimensioner) för handbagage. Ja, det är förutsatt att batteriet är godkänt i kabinen!

Skulle jag någonsin fundera på en - helsicke heller! Jag vill utnyttja min vikt till annat, och den ser inte särskilt rymlig ut...

Jag ser i spåkulan framför mig hur berusade herrar och damer i formell business-attire vinglar runt på sina väskor och krockar med varandra/övriga resenärer eller diverse infrastruktur/försäljningsställen på flygplatserna.

Tyskland blir först att förbjuda...

=}

1:
Ett 8-9kg handbagage i grundvikt och som i de flesta fall inte kan innehålla något annat innehåll?

2: Som tydligen drivs av litiumbatterier som är förbjudna i samtliga flygplan.

3: Dom som kan tänkas att vilja ha lift - kan knappast ha den praktiska förmågan att kunna använda den i praktiken.

1:

2: Som tydligen drivs av litiumbatterier som är förbjudna i samtliga flygplan.

3: Dom som kan tänkas att vilja ha lift - kan knappast ha den praktiska förmågan att kunna använda den i praktiken.

Produkten kanske är tänkt för asiatiska medborgare ,som väger mindre och inte är så långa - där kanske det blir en hit!

Toppen