Senaste nytt

Ny skribent - vi hälsar Paul J DeVries välkommen

Jag undrade bara hur du menade, varför du tror att det inte är en riktig person, eller vad som är fel med att översätta en engelsk text till svenska för att presentera den här personen.

Hittar ingenting om honom med sökmotorer på internet. Om han nu är en reseskribent var finns hans tidigare alster? Varför är både text och bild kopierad från en annan sida?

Det får mig att misstänka att även det här är någon form av försök till dold marknadsföring av personerna bakom Businessclass.se där man köpt in annonser från ett alias som inte existerar.

Hittar ingenting om honom med sökmotorer på internet. Om han nu är en reseskribent var finns hans tidigare alster? Varför är både text och bild kopierad från en annan sida?

Det får mig att misstänka att även det här är någon form av försök till dold marknadsföring av personerna bakom Businessclass.se där man köpt in annonser från ett alias som inte existerar.

Relevant frågeställning tycker jag. @dashboard: Hur gick processen till när ni valde att välkomna Paul till Businessclass? Fann ni hans tidigare alster intressanta, i så fall kan ni länka till några av dem (eftersom @JPMorgan inte lyckats hitta dem)?

Hittar inget om honom på google, bortsett från vad som står på BC.se Är det en riktig människa? Och vad hände med backpacker deluxe snubben som också blev anlitad som skribent? Har inte sett några fler artiklar från honom.

Hej hej. Ok, et par avklaringer. For det første så er Paul J DeVries en høyst oppegående og reell person og han er presentert nærmere her:

http://www.businessclass.se/forum/t...r-paul-j-devries-välkommen.29238/#post-409897

Han har faktisk skrevet endel, som beskrevet i saken, men da valgt å gjøre det under alias.

Jeg synes vi skal la det være ned det og gi Paul en litt varmere velkomst.

Uansett så kommer vi fra eiere, redaksjon og moderatorer, komme med en redegjørelse i løpet av uken som forhåpentligvis vil besvare mange spørsmål om mange ting.

I mellomtiden og rent generelt, så håper jeg på en positiv attitude og hyggelig tone i dialogen. Takk, ha en fin kveld. Hilsen Jason

Bra,
jag tror det börjar bli dags att få höra hur ni ser på framtiden efter att Jacob och Martin försvunnit. Kanske bäst att göra det innan konspirationsteoretikerna får vatten på sin kvarn.

Toppen