AABack2ARN
Medlem
Allvar? Hur, berätta mer?!
Finns i en egen tråd - sök lite så finner du. Fast du får uppenbarligen söka bättre än jag gjorde
Allvar? Hur, berätta mer?!
Oh! Jag bokade London för hela familjen förra veckan i SAS VIP kampanj för 3200:- nu kostar den endast 8400:-
Någon publik kampanj i stil med den för diamond-medlemmar?
Den är tyvärr inte aktiv längre...
Hävdade att det poängantal som då stod i bokningsdialogen var del av det avtal som jag och SAS träffade när jag köpte en resa av dem. Formuleringen att resan skulle ge X antal poäng var så tydligt knuten till mitt val av resa att jag ansåg det vara en del av beslutsunderlaget när jag bokade resan och de gick med på att ge mig poäng som utlovat.Allvar? Hur, berätta mer?!
Intressant. Stod det verkligen poängantal? Alltid när man bokar med något ben i codeshare eller med andra bolag så står det "kan inte anges" eller liknande.Hävdade att det poängantal som då stod i bokningsdialogen var del av det avtal som jag och SAS träffade när jag köpte en resa av dem. Formuleringen att resan skulle ge X antal poäng var så tydligt knuten till mitt val av resa att jag ansåg det vara en del av beslutsunderlaget när jag bokade resan och de gick med på att ge mig poäng som utlovat.
Ja, då (2013) gjorde det det. Nu gör det inte det längre. Kan ju vara mitt fel...Intressant. Stod det verkligen poängantal? Alltid när man bokar med något ben i codeshare eller med andra bolag så står det "kan inte anges" eller liknande.