Senaste nytt

Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

LAU23

Medlem
.
 

Attachments

  • D2C9DB8D-8EE8-48A8-97AA-91D93FDECE2A.jpeg
    D2C9DB8D-8EE8-48A8-97AA-91D93FDECE2A.jpeg
    59,2 KB · Visningar: 811

Tomas E

Medlem
Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?
En väldigt bra fråga! Normalt får värvaren lika mycket som den värvade, med bytesförhållandet 1 Eurobonus-poäng = 10 MR i förekommande fall. Men det vore ju lite fascinerande om en Classic-värvning skulle ge mer än Premium (12000 EB/120000 MR) och samma som Elite!

Som värvare ser man varken den värvades namn eller korttyp utan bara texten ”Bli belönad : americanexpress.se/bjudin” och så antal poäng. Utifrån poängen kan man normalt lista ut vald korttyp (Green och Blue Cashback har samma värde, alla övriga har olika). Men skulle det trilla in 180 000 MR hos mig eller någon annan kan jag/vi alltså inte se om det är någon som har tecknat sig för Elite eller om det är den summan som nu ges för Classic.
 
Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?
Precis, ser spännande ut när man går via värvningslänk. Känns som de gjort fel här om man säger så.

Men totalt sett stor besvikelse att de trummar ut om spännande erbjudande o så var det detta som kom, inte imponerad alls.
 

Johans00

Medlem
Precis, ser spännande ut när man går via värvningslänk. Känns som de gjort fel här om man säger så.

Men totalt sett stor besvikelse att de trummar ut om spännande erbjudande o så var det detta som kom, inte imponerad alls.
Kom på att det kan ha varit ett misstag med 18 000 poäng när man värvas efter att jag tryckt iväg min ansökan, får se om det blir några 18 000 poäng...
 
Toppen