Johans00
Medlem
Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?Klickade mig fram till signup-formuläret via en värvningslänk iaf. 18'000p för Classic och 10'000 spend.
Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?Klickade mig fram till signup-formuläret via en värvningslänk iaf. 18'000p för Classic och 10'000 spend.
En väldigt bra fråga! Normalt får värvaren lika mycket som den värvade, med bytesförhållandet 1 Eurobonus-poäng = 10 MR i förekommande fall. Men det vore ju lite fascinerande om en Classic-värvning skulle ge mer än Premium (12000 EB/120000 MR) och samma som Elite!Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?
Precis, ser spännande ut när man går via värvningslänk. Känns som de gjort fel här om man säger så.Det var som tusan, testade också en värvningslänk och då står det 18000. Intressant, undrar vad den som värvar får?
Kom på att det kan ha varit ett misstag med 18 000 poäng när man värvas efter att jag tryckt iväg min ansökan, får se om det blir några 18 000 poäng...Precis, ser spännande ut när man går via värvningslänk. Känns som de gjort fel här om man säger så.
Men totalt sett stor besvikelse att de trummar ut om spännande erbjudande o så var det detta som kom, inte imponerad alls.
Om detta var allt så har Fredrik S. verkligen skjutit mygg med kanon![]()
Troligtvis samma gamla visa, 25% extra poäng vid värvning, 3 månader gratis platinum + en annan sas basic kampanj vid jul