Senaste nytt

Ny Rezidorkampanj mellan 12 januari-29 mars 2015

Jag hade bokat två olika hotell för min nästa resa som bär av till London. Men när denna kampanj kom så mejlade jag det ena hotellet för att säkerställa att de var med, vilket de också var. Jag tackade vänligt för svaret och fick då ett mejl tillbaka från dem igen där de berättade att de redan uppgraderat mig tack vare min guldstatus. Blir mycket trevligt weekend för en billig peng:)

Någon som fått erbjudandet om 10k extra om man registrerar sig före 12/1 ??

700x207xClub-Carlson-Extend-Your-Stay-Promotion-January-12-March-29-2015-Extra-Bonus-700x207.png.pagespeed.ic.c0XaokWCyC.png

Club Carlson “Extend Your Stay Earn 30K” Promotion January 12 – March 29, 2015 + 10K Bonus For Some | LoyaltyLobby

Nej, jag fick den vanliga.

spacer.gif
Thank you for registering for the Extend Your Stay, Earn 30K promotion. You’ll now earn 30,000 bonus Gold Points® for each Eligible Stay of 3+ nights or 15,000 bonus Gold Points for each 2-night Eligible Stay at Carlson Rezidor hotels worldwide now through March 29, 2015.*

Märkligt att jag alltid får dessa campaign promo med slack på flera dagar. Först idag fick jag det nyaste, är redan anmäld länge sen.

Blir intressant att se om de lovade extra 10k pts dyker upp (för dem som reggad until 12th Jan, dvs IDAG!)

Fick mailet idag, det är en bra kampanj faktiskt, inte så långt ifrån triple points. Hur väl man kan utnyttja erbjudanden beror ju såklart på boendemönster. Återkvalificerade inte till consierge ifjol så det övergår till Guld under kampanjen och då ryker 25% bonus, tyvärr.

Hur är det nu. Om min fru ska bo med sin mor, och jag bokar. Bör jag skriva i mitt namn, med frun som andra person i rummet. Eller kommer poängen även om det står i hennes namn, då jag bokar med mitt CC-kort?

Hur är det nu. Om min fru ska bo med sin mor, och jag bokar. Bör jag skriva i mitt namn, med frun som andra person i rummet. Eller kommer poängen även om det står i hennes namn, då jag bokar med mitt CC-kort?
När jag bokade för mina föräldrar en 2-4-1 så blev dom uppgraderade, men jag fick inga poäng. Nästa gång kommer jag göra det i mitt namn.

Toppen