5200 poäng blev det för mig, 2 st economy extra och resten vanlig economy. Hade det inte varit för det hopplösa förbudet mot bonuspoäng på inrikesresor i Norge hade det blivit runt 18000 poäng istället
Det blev 23 Economy, 1 Economy Extra samt 1 Business för mig och destinationer blev HEL/CPH/LHR/AMS. Det blir ju lite extra poäng. Tror att gissade 12 Economy och 0 Economy Extra / Business... Väntar med spänning hur många poäng det blir nu till slut.
Nådde också Point boostern (redan i april NB). Håller helt med om att texten är helt obegriplig. Incitamentet gäller nog att flyga Blue1 om jag förstod saken rätt.
Kul att så många lyckas bra! Själv ställde jag inte upp denna gång, lite ont om SAS-flighter i Kina och hade tyvärr inga resor hem på vilka jag kunde välja SAS. Får hålla ögonen öppna inför nästa!
Jag baserade min slutsats på att jag hade 0 resor i nåt mail i mars/april och att inga flyg sen dess varit i SAS Group. Dom brukar väl skicka ut någon "så här ligger du till" även om man rest?