Hyperion007
Medlem
Jag lyckades också, 6x economy extra/business 12000 extra poäng. mycket trevligt.
Jag var tvungen att läsa två gånger för att förstå det där.Så är även jag i mål med Pointboostern.
Dock undrar jag vad de menar med detta som står i mailet:
Har en eller flera av dina PointBooster-resor varit i Economy? Då har du faktiskt fortfarande möjlighet att öka din poängintjäning genom att flyga Blue1 Premium, Economy Extra eller Business t.o.m. 31 december. Extrapoäng sätts in på ditt konto 11/6 2012.
Så är även jag i mål med Pointboostern.
Dock undrar jag vad de menar med detta som står i mailet:
Har en eller flera av dina PointBooster-resor varit i Economy? Då har du faktiskt fortfarande möjlighet att öka din poängintjäning genom att flyga Blue1 Premium, Economy Extra eller Business t.o.m. 31 december. Extrapoäng sätts in på ditt konto 11/6 2012.
Det låter mer rimligt. Jag har faktiskt flygningar inbokade i economy extra innan 31 maj, så det är förstås positivt i så fall.Jag tror att det är en felskrivning, 31 december ska vara 31 maj och om du innan dess flyger Eco extra eller Business kommer du få fler poäng. Skriver ju att poängen trillar in på konto 11 juni 2012.
Låter faktiskt mer rimligt...Jag tror att det är en felskrivning, 31 december ska vara 31 maj och om du innan dess flyger Eco extra eller Business kommer du få fler poäng. Skriver ju att poängen trillar in på konto 11 juni 2012.