Senaste nytt

Ny ombordmeny 2015-03-30

A

Aurora

Guest
Hulk, jeg som akkurat har lært meg å elske den pizzaen :( Så tar de vekk den og!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fy fabian för den gröna Wasan, har ännu inte släppt att man sa hej då åt blåa, och som jag åt för att få upp statistiken, till ingen nytta tydligen. Nej men SAS om ni läser här, gör en comeback på blå wasan!
 
Byt ut rävgiftet Bernard-Massard mot Champagne!
Haha, skulle precis skriva det. Rävgift är en bra liknelse. Beställt den en gång, no more. Kan ju inte vara så svårt att få in Henriot piccolo som MRT-tåg t.o.m har. SAS måste ju ha ett bra avtal med leverantören av Henriot till sin business, och bör inte bli så dyrt mot nuvarande. Förstår att de kanske inte kan bjuda på den intra-europa, men till ett pris under 100-lappen och kanske en piccolo gratis till Pandion och Diamond? Höjer "premiumkänslan" avsevärt enligt mig. :)
 
SAS har outsourcat sin ombordförsäljning sen flera år tillbaka. Det är Inflight Services som sköter logistik, försäljning, packning och ekonomin bakom allt förutom varma maten/frukost,

Det är där man missat kravställningen på mousserande helt enkelt. Inflight services har "riktig champange" i form av Nicolas F. Det är detta man får på Fritidsresor tex om man föreställer till flighten.

Kan prata i timmar om detta upplägget då jag konsultade för Inflight för nått år sen. Riktigt bra affärsupplägg men de har inte riktigt premium som värdeord i sina affärsuppgörelser ;)
 
Toppen