Senaste nytt

Ny meny på longhaul med SAS från 1 Maj

Om temat ska vara Skandinaviskt så borde ju mjöd vara givet.

valhalla-mjod_1.jpg

Synd att löjromen försvann, jag hann aldrig prova det...

Oerhört märkligt att de gjorde en så stor sak av "kaviarservering i Business" och nu har fimpat det igen några månader senare. Jag bryr mig inte så mycket om drickan men noterar att matmenyn ser väldigt lik ut den gamla menyn innan löjromen. Inget superspännande direkt. Synd. Vore trevligt med lite variation.

• Gilla
Reactions: Gus
Oerhört märkligt att de gjorde en så stor sak av "kaviarservering i Business" och nu har fimpat det igen några månader senare. Jag bryr mig inte så mycket om drickan men noterar att matmenyn ser väldigt lik ut den gamla menyn innan löjromen. Inget superspännande direkt. Synd. Vore trevligt med lite variation.
De skrev redan från början att detta var tillfälligt, de hade x tusen portioner.

De skrev redan från början att detta var tillfälligt, de hade x tusen portioner.

Äkta Kalix löjrom är säsongvara. Fisket bedrivs under några veckor på hösten - och tillgången är begränsad.
Det är bara att hoppas att kaviaren återkommer efter höstens fiske.

Som det redan har skrivits så fanns det inte tillräckligt mycket att köpa för att det skulle kunna bli året om, SAS kör ju dessutom uppdaterad meny var tredje månad om jag kommer ihåg rätt.
Det är ju dock ingen vild gissning att den kommer tillbaka inom ett år igen. Informationen som kom fram och som postades här på BC var att den skulle räcka i lite drygt 2 månader, visade sig att den räckte 3 månader och nu får vi vänta och se vad som händer.

Toppen