storbokstav
Medlem
Det står ju i menyn att den är "lambic-style dry-hopped".
Riktigt synd. Det var en hit!Synd att löjromen försvann, jag hann aldrig prova det...
Verkligen, lyckades tjata till mig en extra burk senast. Och med Mikkeller Vodka kändes det lite som en mini-firstRiktigt synd. Det var en hit!
Synd att löjromen försvann, jag hann aldrig prova det...
De skrev redan från början att detta var tillfälligt, de hade x tusen portioner.Oerhört märkligt att de gjorde en så stor sak av "kaviarservering i Business" och nu har fimpat det igen några månader senare. Jag bryr mig inte så mycket om drickan men noterar att matmenyn ser väldigt lik ut den gamla menyn innan löjromen. Inget superspännande direkt. Synd. Vore trevligt med lite variation.
De skrev redan från början att detta var tillfälligt, de hade x tusen portioner.
De skrev redan från början att detta var tillfälligt, de hade x tusen portioner.
Som det redan har skrivits så fanns det inte tillräckligt mycket att köpa för att det skulle kunna bli året om, SAS kör ju dessutom uppdaterad meny var tredje månad om jag kommer ihåg rätt.Oerhört märkligt att de gjorde en så stor sak av "kaviarservering i Business" och nu har fimpat det igen några månader senare. Jag bryr mig inte så mycket om drickan men noterar att matmenyn ser väldigt lik ut den gamla menyn innan löjromen. Inget superspännande direkt. Synd. Vore trevligt med lite variation.