Senaste nytt

Ny megabonus på gång

@henrik l: Tack för länken!

Sitter i sitsen att jag borde bli av med mitt guldkort för 2016 (hade cirka 30 betalda nätter under 2015). Men ingenstans på webben eller appen framgår när jag blir av med guldstatus eller ens om jag blir det. Borde väl vara guld fram till och med februari men jag tycker det borde stå någonstans??? Man får ju inte fysiska kort längre.

@henrik l: Tack för länken!

Sitter i sitsen att jag borde bli av med mitt guldkort för 2016 (hade cirka 30 betalda nätter under 2015). Men ingenstans på webben eller appen framgår när jag blir av med guldstatus eller ens om jag blir det. Borde väl vara guld fram till och med februari men jag tycker det borde stå någonstans??? Man får ju inte fysiska kort längre.

Jag brukar avvakta till efter utgångsdatum och se vad som händer. Jag har legat runt 40-45 nätter de senaste åren men enligt #Jacob Gbg så ska tydligen Marriott vara lite frikostigare mot Européer, hur frikostiga våga jag dock inte gissa:)

Tidigare år har jag fått någon form av utmaning - stanna 6 nätter eller 3 stays eller liknande. I år har det varit knäpp tyst, vilket man kan tolka både negativt och positivt... ;)

Idag kom mailet från Marriott som annonserade MegaBonus, de är inte snabba med sina utskick - å andra sidan är det första gången på länge jag faktiskt fått ett mail om det så man får väl vara nöjd ändå. :)

Tidigare år har jag fått någon form av utmaning - stanna 6 nätter eller 3 stays eller liknande. I år har det varit knäpp tyst, vilket man kan tolka både negativt och positivt... ;)
Fick challenge "taste of gold" på 6 stays som precis avklarats.
Hade tappat gold förra året. Nu tillbaka på gold :)

Fick erbjudandet om att köpa tillbaka status för 2016 för 25000 poäng. Nappade direkt.

Nu återstår att se om jag kan knapra in några extra poäng på mega bonusen.

Jag hade paid stays i januari och nästan bara awards i februari/mars. Men när gårdagsnattens stay postar så blir det nr 2 - ska försöka komma ihåg att posta då om ingen annan gjort det :)

Toppen