Senaste nytt

Ny matchning till Star Alliance för Eurobonus kunder

Har inte blivit förlängd automatiskt och gått en dryg vecka sedan Gold halkade ner till Silk. Försökt chatta med AI-kråkan utan resultat. Någon som testat andra kontaktvägar och lyckats återaktivera Gold?
Har de svarat i kråkan? Vet tre personer som lyckats genom kråkan - tror de har lite längre handläggning just nu då de gjort om hela ROP och säkert många andra frågor som kommit. Annars är LINE ett bra sätt att prata med dem men kråkan rekommenderar att man fortsätter i chatten :)

Har inte blivit förlängd automatiskt och gått en dryg vecka sedan Gold halkade ner till Silk. Försökt chatta med AI-kråkan utan resultat. Någon som testat andra kontaktvägar och lyckats återaktivera Gold?
Jag ramlade ner till silver, tänkte logga in igår och kolla om det hade ändrat sig, men kan ej logga in eftersom dom byt användarnamn. Har försökt att få mitt nya användarenamn med deras glömt användernamn funktion, men får bara att dom inte kan hitta min användare. Har mailat som, men inget svar ännu.

Jag ramlade ner till silver, tänkte logga in igår och kolla om det hade ändrat sig, men kan ej logga in eftersom dom byt användarnamn. Har försökt att få mitt nya användarenamn med deras glömt användernamn funktion, men får bara att dom inte kan hitta min användare. Har mailat som, men inget svar ännu.
Samma här men jag lyckades precis logga in. Först begärde jag få det nya användarnamnet och därefter (var jag tvungen att) återställa lösenordet. Gissar att namn och e-post måste matcha exakt med profilen för att det ska funka.

Väl inloggad är jag fortfarande silver. Ska testa att kontakta dem igen.

Någon som aktivt börjat jobba på en förlängning med Thai? Jag har fortsatt med LH Senator men nästa år kommer det bli svårt att förlänga den, det är därför ganska tilltalande med Thai som kör 2-åriga perioder.

För er nyfikna, här är nya formatet på medlemsnumret:
1790320250618.png

@Uddevallare

Toppen