Senaste nytt

Ny layout i SAS-Eurobonusshop med ny funktion för saknade poäng

Jag har testat Safari, Chrome och Firefox och alla tre ger fel eftersom det bara är mitt förnamn som är ifyllt, men det går inte att ändra vad som står där. Mkt irriterande. Ser dessutom att det är många poäng som jag väntar på... Nån annan som stött på samma problem?
 
Klickade på "kontakta oss". Samma formulär i princip, med endast förnamnet, men där kunde jag lägga till efternamn. Hoppas på att de svarar och löser problemet. :)
 

DrKlas

Medlem
Jag tycker faktiskt rapporteringsfunktionen är riktigt kass! Om man kan göra en funktion som filtrerar fram gamla transaktioner kan man väl skicka det resultatet direkt till kundtjänst och inte be användarna att klicka och fylla i formulär och skicka till kundtjänst. Det hade varit bättre och enklare för alla.
 
  • Gilla
Reactions: FFS

andy.c

Medlem
Jag kunde skicka in formuläret först när jag skrivit något i kommentarsrutan. Även hos mig stod endast förnamnet och det gick inte att ändra.
 
Nu ikväll kunde jag lägga till mitt efternamn och har därefter lyckats retroregistrera de som står som oreggade. Dock så står det i några fall dubletter i listan, fast med olika klockslag på samma datum (typ 10.30, 10.31, 10.33). Har bara retroreggat ett av dem. Nån som har samma sak hos sig?
 

Impendill

Medlem
Går du in på "registrerade poäng" eller "ej registrerade".

"Ej registrerade" är bara till för köp som inte dykt om som kommande.

I "Registrerade poäng" dyker det upp en ruta till höger om köpet man kan klicka på för att skicka en påminnelse till plusdeal om att man saknar poängen. Det går bara att göra om 8 veckor har passerat.

Klockslagen du anger är de gånger du besökt sidan. Hat köpet inte dykt upp som kommande för dig?

I min lista visad alla butiker jag någonsin besökt med klockslag och datum. Även de jag inte gjort köp hos.
 
Toppen