Senaste nytt

Ny kampanj: Accelerate 2016

DrKlas

Medlem
IHG is back med dessa stackable promos men frågan är om man vågar anmäla sig på de koder som finns att söka på nätet. Jag skulle inte vilja ha min account synad just nu. Eller fick du dessa som targeted?

De är alla riktade kampanjer som jag har fått i mail från IHG. Jag vill inte heller riskera att få mitt konto stängt nu med gott om poäng och flera bonusnätter bokade i sommar.
 

nissefalk

Medlem
IHG is back med dessa stackable promos men frågan är om man vågar anmäla sig på de koder som finns att söka på nätet. Jag skulle inte vilja ha min account synad just nu. Eller fick du dessa som targeted?

Jag har provat att registrera mig för ett par av dessa extra kampanjer med koder från nätet de går inte igenom kommer bara upp ett felmeddelande som säger att man inte är eligible för denna kampanj.

Har också klarat min Accelerate efter denna helgen i Dublin då stay i 3 länder fullbordades, bra med 66,000 extra poäng som räcker till 13 fri nätter i en pointbreaks kampanj...
 

Kris

Medlem
Jag har provat att registrera mig för ett par av dessa extra kampanjer med koder från nätet de går inte igenom kommer bara upp ett felmeddelande som säger att man inte är eligible för denna kampanj.

Synd.. då kan man inte längre utnyttja gamla hederliga bo en natt få tre ;)
Det var en kombination av detta plus ändrat resemönster som fick mig att gå över till IHG.
 

Henrik_B

Medlem
Det small till på IHG-kontot igår! Verkar som den från i höstas ligger kvar eftersom 23.000 poäng hamnade på kontot istället för förväntade 5.000. Dock inget från den nya?! Anmälde mig på båda men har kollat runt lite och förstått att IHG har virrat till det lite med dessa.

Missade fö. att boka via appen så tappade 4.000 där:mad:.
 

johhenrik

Medlem
jag kommer inte klara min i år som det ser ut. Jag bokade av en resa då det blev för mycket för mig och då är jag ett land och 2 nätter kort ser jag. Så jag missar omkring 80.000 poäng på det. Vet inte om jag anse det vara värt att engagera mig heller för at få dem. Jag har redan 800.000 poäng på kontot, så känns inte som det är ett större problem...
 

nissefalk

Medlem
jag kommer inte klara min i år som det ser ut. Jag bokade av en resa då det blev för mycket för mig och då är jag ett land och 2 nätter kort ser jag. Så jag missar omkring 80.000 poäng på det. Vet inte om jag anse det vara värt att engagera mig heller för at få dem. Jag har redan 800.000 poäng på kontot, så känns inte som det är ett större problem...

Det blir 160 nätter på en pointbreaks kampanj....dags att planera in en LÅÅÅNG road trip i USA....
 

nissefalk

Medlem
OT Är det bara jag eller är pointbreakes sämre och sämre nuförtiden


Jag är en stor fan av pointbreaks, men, jag förstår vad du menar, det är ju väldigt väldigt sällan det är med några hotell som ligger centralt i stora orter eller på Intercon hotell.
Själv reser jag runt en hel del i USA utan allt för speciellt mål och då brukar det passa bra, åker i nästa vecka på en tripp från Houston till Phoenix och har prickat in 16 nätter för 5,000 poäng natten, 5 nätter i Houston vid flygplatsen sedan 4 strax utanför Austin, därefter några enstaka lagom kör avstånd på en dag innan det blir 4 nätter en timme söder om Phoenix.

Så i mitt fall är det som sagt bra då jag kan planera mitt resande kring dessa pointbreaks hotell.
 

Homer

Medlem
Många gnäller men hotellen försvinner ändå ganska snabbt från listan.

Normalpoängkostnaden har ju höjts flera gånger senaste åren, det ganska vore lämpligt att
höja kostnaden för PB också eller åtminstone införa en till kategori - fler poäng mer attraktiva hotell.
 
Toppen