För mig så skedde inte det automatiskt, utan jag var tvungen att ringa in till Amex och initiera ett ärende innan poängen kom in.Hur lång tid brukar det ta efter att den man värvar får poängen, d v s efter att 20k är spenderat?
För mig så skedde inte det automatiskt, utan jag var tvungen att ringa in till Amex och initiera ett ärende innan poängen kom in.Hur lång tid brukar det ta efter att den man värvar får poängen, d v s efter att 20k är spenderat?
Fick svar av amex kundtjänst att regeln gäller värvningar efter 29 juli 2016:Det här med att man får tjäna max 100k på rekryteringar per år.. är det någon som kommit över gränsen: om ja, fick ni alltså 0 poäng? Tänkte om det är en regel som inte appliceras i praktiken eller om de håller hårt på den?
Fick precis ett mail att jag ska belönas med 18000 poäng för att jag bjudit in en vän till Amex Elite. Var det bara en viss period det var 27000?
Den som ska ansöka kan klicka på kortbilderna längst ner på sidanHmm,
Jag har ett AMEX Elitkort,
Hur fixar jag en länk för att värva till Premium? Lyckas bara få fram Elite-värvningslänk..
Det är samma länk, men man byter kort längst ner på sidan.Hmm,
Jag har ett AMEX Elitkort,
Hur fixar jag en länk för att värva till Premium? Lyckas bara få fram Elite-värvningslänk..