Cristoffer Cedergren
Medlem
LN-RKM, Eystein Viking måste vara på uppgradering nu. Den har inte varit i luften sedan 4 april
stämmer bra det. Här SAS New Cabin | Scandinavian Traveler kan du följa vilka plan som blivit uppgraderade, ska uppgraderas samt vilket plan som är inne just nu. längre ner på högersida hittar du informationenLN-RKM, Eystein Viking måste vara på uppgradering nu. Den har inte varit i luften sedan 4 april
Twitterkontot hanteras nog från Norge. Det har varit påsklov i tre veckor där.Okej, jag kollar mest på deras twitterkonto "SAS viking" och där har inget ändrats ännu..
Vet, nej. Men med största sannolikhet blir det den gamla, det är inte många 340 konverterade tills dess. Räkna med den gamla och bli väldigt positivt överraskad om det blir nytt. Det gör jag, och jag åker överlappande några dagar efter digSka boka CPH-SFO 11 november och retur 20 november, vet man redan nu om det blir A340 med nya eller gamla kabinen?
Tack för svaretVet, nej. Men med största sannolikhet blir det den gamla, det är inte många 340 konverterade tills dess. Räkna med den gamla och bli väldigt positivt överraskad om det blir nytt. Det gör jag, och jag åker överlappande några dagar efter dig![]()