Senaste nytt

Ny inredning i SAS long haul-maskiner

Redan slitna mattor i den nya kabinen i business. Bilden är ifrån kärran som gick 21:a augusti ORD-ARN. Såg lika ut när vi åkte dit (vet inte om de är samma plan) och på i stort sett alla platser som vi såg.
66f5434653cc39160372952cfbfefd7c.jpg

Jag såg det jag också. Ser riktigt illa ut. Men du... gymnastikskor i C? Vad har forumet sagt om det? ;)

Jag såg det jag också. Ser riktigt illa ut. Men du... gymnastikskor i C? Vad har forumet sagt om det? ;)
Hel och ren så får väl folk se ut hur de vill. Varför skulle inte gymnastikskor vara ok? Senaste resan hem i First med lufthansa åkte jag i vanliga gympaskor, inget konstigt med det.

Hel och ren så får väl folk se ut hur de vill. Varför skulle inte gymnastikskor vara ok? Senaste resan hem i First med lufthansa åkte jag i vanliga gympaskor, inget konstigt med det.

Jag vet att ironi är svårt i skrift men min kommentar var ganska starkt riktad till den urspårade konversationen här på BC för ettag sedan. Ganska mycket med glimten i ögat. ;)

Last edited:
Dock OT: Den här numera låsta tråden är väl smått legendarisk vid det här laget skulle jag tro. Den spreds ganska rejält utanför BC-kretsar och diskuterades även på Flashback om jag minns rätt.

Klädsel vid flygning | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Jo då, minns den med ett leénde... dessa trådar och trådar om barn är alltid underhållande! :D

För att inte tala om denna.... http://www.businessclass.se/forum/threads/varför-så-få-kvinnor-på-ba-787-eventet.12255/

Toppen