Senaste nytt

Ny Hertz kampanj på gång?

Bra där!! Äntligen :)

Dock betydligt snålare på kortare hyror. Känns som Hertz och Avis lär av varandra just nu...

Njaäe, beror på vart man hyr, föregående kampanj fick man nästan ingenting utanför norden

Förra: För all uthyrning i andra länder tjänar du:

Hyra 1-5 dagar: 500 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 6 dagar: 600 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 7 dagar: 700 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 8 dagar: 800 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 9 dagar: 900 SAS EuroBonus Extra poäng
Hyra 10 dagar och längre: 1 000 SAS EuroBonus Extra poäng

Denna kampanj får man

- 1,500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
- 3,500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 3 - 7 dagar
- 5,000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 8 - 13 dagar
- 8,000 EuroBonus Extra poäng för hyra i 14 dagar och längre

Dock gäller det bara för hyra i ungefär halva EU och USA

• Kampanjen gäller för uthyrning i följande länder: Belgien; Kanada; Tjeckien; Danmark; Finland; Frankrike; Tyskland; Italien; Nederländerna; Norge; Spanien; Sverige; Storbritannien; USA

Klistrar in hela upplägget på kampanjen så finns det kvar som referens med datum, villkor och koder.

Kan också nämna att det åtminstone vid hyror i Sverige ej ingår att boka bil i kategori A eller B...de lär av konkurrenten just nu som sagt...

Boka bara din bil senast den 31 mars för hyra senast 12 juli 2019.

- 1,500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 1 - 2 dagar
- 3,500 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 3 - 7 dagar
- 5,000 EuroBonus Extrapoäng för hyra i 8 - 13 dagar
- 8,000 EuroBonus Extra poäng för hyra i 14 dagar och längre

Rabattkod CDP 736685 och Promotion Code PC 205053 måste uppges.

För bokningar av bil i USA är det alltid så att det är "betala senare" som gäller när det kommer till SAS-kampanjer? Vill slippa hittepåavgifter som jag drabbats av så många gånger. Låser bilen och tillbaka till agenten som sedan försöker förklara att han uppfattade att jag ville ha tex satellitradio trots det aldrig togs upp. Brukar sluta med att man frågar efter managern.

För bokningar av bil i USA är det alltid så att det är "betala senare" som gäller när det kommer till SAS-kampanjer? Vill slippa hittepåavgifter som jag drabbats av så många gånger. Låser bilen och tillbaka till agenten som sedan försöker förklara att han uppfattade att jag ville ha tex satellitradio trots det aldrig togs upp. Brukar sluta med att man frågar efter managern.

Bli medlem i Hertz Gold PLus Rewards så slipper du prata med en agent som försöker lura på dig grejer. Bara att knalla ner till bilen och dra iväg.

Bli medlem i Hertz Gold PLus Rewards så slipper du prata med en agent som försöker lura på dig grejer. Bara att knalla ner till bilen och dra iväg.

Det är jag redan. Hur menar du att man slipper agenten? Konkret ska jag till San Francisco om det underlättar. Såg att priserna sjunkit rejält så tänkte boka om från Sixt.

Det är jag redan. Hur menar du att man slipper agenten? Konkret ska jag till San Francisco om det underlättar. Såg att priserna sjunkit rejält så tänkte boka om från Sixt.
Är du medlem i Gold Plus Rewards, så står ditt namn på en tavla. Bara att gå till hänvisad bil och dra iväg. Utcheckning sker i ett bås som du passerar, och jag,har aldrig varit med om att de försöker sälja på grejer.

Är du medlem i Gold Plus Rewards, så står ditt namn på en tavla. Bara att gå till hänvisad bil och dra iväg...

På min bokning står det "Golf Canopy Service". Betyder det att jag kan göra enligt ovan när jag hämtar bilen?
Kommer jag även lite innan jag reser få möjlighet att välja/byta bil i appen så jag vet vad som väntar när jag landar?

... väljer man "affärsresa" så kommer det följande varning upp trots vald bilgrupp C:

• Alla krav för den önskade kampanjkupongen - och priskoden - i kombination har inte uppfyllts. Vi har tagit bort kampanjkupongen och priskoden från din förfrågan och angett bästa pris. Om du i stället vill utnyttja kampanjkupongen och priskoden ber vi dig läsa informationen om erbjudandet och kontrollera att du uppfyller alla nödvändiga krav. [DRX143]
Dvs, man måste välja "privat" men då får man bara alternativet "betala senare". Någon som har en lösning hur man går runt problemet? Ser inget i villkoren att man måste boka "privat".

Toppen