Senaste nytt

Ny guldkampanj med NCC Mastercard? Anmäl innan året 2020 är slut

Berglund

Medlem
anmälan för E-faktura för NC MC? :rolleyes:
Har dubbelkollat allt och stämt av med NC kundtjänst men icke.
Det är SEB Kort Bank AB som sköter Nordic Choice Mastercard. Har du SAS Eurobonus Mastercard också är det tänkbart att det vid en snabb koll på personnumret ser ”rätt ut” men eftersom SEB Kort Bank AB sköter båda är det tänkbart att någon form av dubblett eller liknande problem uppstår.

Jag kan inte föreställa mig att Nordic Choice kundtjänst skulle kunna se eller avhjälpa något sådant fel utan det ligger antingen hos din bank, som ser en dubblett eller hos SEB Kort.
 

Mr Basic

Medlem
Det är SEB Kort Bank AB som sköter Nordic Choice Mastercard. Har du SAS Eurobonus Mastercard också är det tänkbart att det vid en snabb koll på personnumret ser ”rätt ut” men eftersom SEB Kort Bank AB sköter båda är det tänkbart att någon form av dubblett eller liknande problem uppstår.

Jag kan inte föreställa mig att Nordic Choice kundtjänst skulle kunna se eller avhjälpa något sådant fel utan det ligger antingen hos din bank, som ser en dubblett eller hos SEB Kort.
Ok, tack för tipset. Tror personen på Länsförsäkringar bank nämnde ngt om det också men mest om jag hade några automatiska dragningar liggande på SAS MC (vilket jag inte har). Då blir det ett samtal till SEB så har jag gått varvet runt.
 
Toppen