Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 12/12-2022

Kom på Mail nu.

”The holiday season is getting closer, and we would like to offer you, and your closest friends and family something special. So please enjoy this exclusive deal on trips to selected SAS destinations, including classic ski destinations, warmer holiday destinations and major cities in both Europe and the US.

Travel period Europe: 2 January – 31 May 2023
Travel period US: 16 January – 31 March 2023
Book by: 12 December”
 

ilon

Medlem
En snabb titt ARN-TOS ger HÖGRE (eller samma) priser med denna kampanj än utan, både i plus och minus..
Nu är det väldigt liten sample size, men klar besvikelse.
 

RickardG

Medlem
Jag knep fem biljetter ARN-LIN för det facila priset av 646 kr/st. Pris utan kampanj är 3549 kr/st. Tack SAS för en besparing på 14 laxar :)

1670316770065.png


1670316805946.png
 

JacobGBG

Medlem
Hittar inget direkt från GOT som ger nämnvärt bättre pris än vad man kunde boka för dryga månaden sedan då 2x kampanjen drog igång.
 
Det går inte att boka för poäng+pengar på sånna här kampanjer eller ? Jag får inte upp det alternativet vid betalning allafall , vid black friday rean så gick det men då var det ju en öppen rea om det är annorlunda kanske
 

inka

Medlem
Får inte upp några priser alls för GO Smart eller Plus Smart, bara GO och Plus, trots inloggad mot kampanjen...Någon som har samma problem?
 

Syversen

Medlem
Får inte upp några priser alls för GO Smart eller Plus Smart, bara GO och Plus, trots inloggad mot kampanjen...Någon som har samma problem?
Jag fick så under vissa perioder för vissa destinationer, samma destination en vecka senare kunde ha tillgång i smart-klasserna.
 

wenne87

Medlem
Får man fråga vad kriterierna är för att bli inbjuden? Är både aktieägare och gold. Men kanske måste vara diamond?
 

Rickard_O

Medlem
Var alldeles för bra tajming för att vara sant, bokade en weekend till Berlin igårkväll så hade varit perfekt att boka av med 24h regeln, såklart var det inge kampanj på mina datum i februari eller några andra datum jag kunde åka heller för den delen :(
 
Toppen