Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 12/12-2022

Bokade en helg i februari till Helsingors för att säkra diamond, behöver ca 6000 poäng.
GOT-ARN-HEL-ARN-GOT = 5124 poäng med guld bonusen och sen X2 på det :)
 

Emme

Medlem
Bokade en helg i februari till Helsingors för att säkra diamond, behöver ca 6000 poäng.
GOT-ARN-HEL-ARN-GOT = 5124 poäng med guld bonusen och sen X2 på det :)
Tack för tipset. Bokade också AGH-ARN-HEL. Rätt bra med poäng för en smidig resa. Är ju en rätt trevlig stad men har bara varit där på vintern så det är lite typiskt. Kan säkert hitta några bra restauranger man kan värma sig på
 

M.K

Medlem
Samma här! HEL bokat under F&F. Riktigt bra priser i plus. Trevligt testa Vine & view loungen också

En kul grej där som jag testat tidigare på vintern är utebadet med bastu mot deras lokala Kungsträdgården.
 
Last edited:

Jannes

Medlem
Tack för tipset. Bokade också AGH-ARN-HEL. Rätt bra med poäng för en smidig resa. Är ju en rätt trevlig stad men har bara varit där på vintern så det är lite typiskt. Kan säkert hitta några bra restauranger man kan värma sig på
Om man gillar neapolitansk pizza, så finns det två pizzerior i Helsingfors som platsade på Top 50 listan av bästa "autentiska" pizzerior i Europa på plats 22 och 26:

Finland lyckades få in tre restauranger på listan (har själv bara ätit på 450C i Åbo och kan varmt rekommendera), Danmark hela fyra stycken medan Sverige och Norge ligger på 0.
Samma här! HEL bokat under F&F. Riktigt bra priser i plus. Trevligt testa Vine & view loungen också

En kul grej där som jag testat tidigare på vintern är utebadet med bastu mot deras lokala Kungsträdgården.
För de som blev nyfikna: https://allasseapool.fi/?lang=en
Vyer över salutorget, presidentpalatset, och det som roligt nog kallas för Kolerabassängen.
 

M.K

Medlem
Alltid stress innan midnatt sista kvällen dessa trevliga reor :)

Facit blev 8 bokade legs till sist i plus. Helt ok, runt 10% besparing mot hemsidan i snitt men framförallt inspiration resa lite extra privat. Skönt också att säkra ~50k mot nytt EBD tidigt i min period med 2x t o m februari.
 
Toppen