Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

900K? tss min iPhone app visar 9,999,999 poäng för Diamond, eller 999 Qualifying flights...

Blir det intressant att se vad för förmåner Diamond får...tufft att hinna med ca tre ben om dagen varje dag i ett år, men att skramla ihop 500 resor om året t.o.r New York i business för poängen är ju help omöjligt...eller är det? Går det överhuvudtaget att dra ihop 10M poäng på ett år på något program?

Kul QA de har på det bolaget...;-)

500 resor om året t.o.r New York i business för poängen är ju help omöjligt...eller är det?

Haha, 1,3 resor om dagen till USA med SAS i Business, undrar vad som krävs för Pandion då? :rolleyes:

Tycker faktiskt det är lite pinsamt att SAS inte bara kan fixa det där bakom "kulisserna" och lägga ut det 1 April. Utan att det ska dyka upp en massa fel i veckorna innan...

De har mina fulla sympatier. Det är nog inte så många system som var byggda för att enkelt kunna ändra antalet eurobonusklasser.

True, det är nog inte den lättaste uppgiften och nu har jag inte mycket kunskap till IT så. Men känns ändå lite konstigt att det måste "störa" i det som vi ser officiellt på deras sidan innan de är färdiga med det och klara till att lägga ut det till offentligheten.

De har mina fulla sympatier. Det är nog inte så många system som var byggda för att enkelt kunna ändra antalet eurobonusklasser.

Bestemt ikke. Men så må man gøre en større indsats for at teste systemet, inden man publicerer ændringerne. Det handler jo ikke bare om SAS' ansigt ud mod omverdenen, men også om en ganske vigtig salgskanal, så¨jeg vil mene at de burde gøre en større indsats for at undgå at kunderne skal opleve fejl ved brug af hjemmesiden. SAS er jo ganske hårdt presset, og har brug for at sælge så mange billetter, de overhovedet kan. I sådan en situation er der IMHO endnu mindre råd til at begå fejl.

Hei,

i morgen er det 1 april - er dette fremdeles dato for Eurobonus 2.0? Har noen mottatt nye kort - f.eks. Diamond?

Eller har det kommet noen ny dato uten at jeg har fått det med meg? :)

Happy flights,
JT

Hei,

i morgen er det 1 april - er dette fremdeles dato for Eurobonus 2.0? Har noen mottatt nye kort - f.eks. Diamond?

Eller har det kommet noen ny dato uten at jeg har fått det med meg? :)

Happy flights,
JT

Välkommen hit Jostein! Hoppas att du kommer att trivas!!!

Diamantnivån blir väl officiell först i morgon 1 april, och då är det väl det tidigaste man kan se en förändring på kontot, det kommer nog att trigga utskick av nya kort, så vi som väntar på våra nya diamantskimrande kort får nog vänta någon vecka till...

Mvh
/NotRyan

Välkommen hit Jostein! Hoppas att du kommer att trivas!!!

Diamantnivån blir väl officiell först i morgon 1 april, och då är det väl det tidigaste man kan se en förändring på kontot, det kommer nog att trigga utskick av nya kort, så vi som väntar på våra nya diamantskimrande kort får nog vänta någon vecka till...

Mvh
/NotRyan

Vittjade precis brevlådan men inget svart kort idag. Hade faktiskt förväntat mig att de skulle tajma utskick iom morgondagens övergång när de nu haft lite tid på sig inför lanseringen, men har säkert med SAS IT att göra och då får man väl inse att om det sker under april är bra nog. ;)

Spännande, med dagens resor klarar jag mig precis på 101 000 poäng för kval perioden som slutar idag 31 mars :p bara att vänta och se vad som händer nu då...

Toppen