Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

Kommer det verkligen att synas något före 1 april??? Det är ju de facto först då som "Diamant-nivån" finns...

Mvh
/NotRyan

Absolut, så är det. Men det indikerades tidigare i tråden att flera börjat se Diamondstatus redan för någon vecka sedan (vilket senare försvann).

Absolut, så är det. Men det indikerades tidigare i tråden att flera börjat se Diamondstatus redan för någon vecka sedan (vilket senare försvann).

Det stod bara Diamond som högsta nivå (next Eurobonus Tier Lever) i SAS app'en under cirka 24 timmar... men det stod fortfarande Gold som status etc. Tror vi kan se allt helt officiellt från o med 1 April. ;)

Jag såg också att Diamond ploppade upp under några timmar för en dryg vecka sedan. Säkert bara några tester som görs.

Jag vet att EuroBonusteamet är superbusy just nu med alla förberedelser.

Kollade appen precis och den hävdar att det krävs 9 999 999 poäng eller 999 qualifying flights för Diamond, känns lite tungt :)

Det ser likadant ut på Mina Sidor på webben, så appen hämtar väl datat från samma källa (för formateringen) kan man anta.

För mig påstår den att detsamma krävs för guld, ännu värre :)

Samma här. Trots att jag har en god bit över de 100k som behövs för Diamond :)

Det som däremot blivit korrekt är att den nu visar hur många basic points och flights man faktiskt har, där både siffror och staplar tidigare inte gick längre än till 50000/50.

Toppen