Knucket
Medlem
De som använde sig av fast track till gold-kampanjen i höstas (2 tor i Plus) fick ju 50000 poäng, räknas det mot Diamond? I så fall var det ju ett smart drag av SAS.
Ser så ut på min kontosida i allafall.
De som använde sig av fast track till gold-kampanjen i höstas (2 tor i Plus) fick ju 50000 poäng, räknas det mot Diamond? I så fall var det ju ett smart drag av SAS.
Absolut. Det gav 50.000 i baspoäng som lades på vad man redan hade. Dock kan man inte nyttja de poängen till Award biljetter.
Eftersom alla andra tycker så måste jag också tycka.
Tror alla ska hålla förväntningarna nere på formella förmåner, specialerbjudanden etc. till EBD. Under min senaste period som EBP har jag inte fått ett enda speciellt erbjudande eller riktat utskick av något slag. Förutom ett opersonligt julkort hem i brevlådan.
Som full disclosure kan jag dessutom avslöja att jag är ca 35k ifrån EBD och har just nu inga planer på att skrapa ihop dessa poäng.
En sak som jag sett är att man som EBG numera endast får 'Sixt Gold' och inte Platinum. Stämmer detta?
Isåfall har de ändrat det väldigt nyligen. Fick platinum för bara en eller två månader sedan. Däremot måste man kontakta dem personligen för att få det, deras "automatsystem" matchar guld.
Välkommen till klubben.
Som full disclosure kan jag dessutom avslöja att jag är ca 35k ifrån EBD och har just nu inga planer på att skrapa ihop dessa poäng.