Senaste nytt

Ny Diamantnivå och loungetillgång för silvermedlemmar – vi sammanfattar nya EuroBonus

Tror alla ska hålla förväntningarna nere på formella förmåner, specialerbjudanden etc. till EBD. Under min senaste period som EBP har jag inte fått ett enda speciellt erbjudande eller riktat utskick av något slag. Förutom ett opersonligt julkort hem i brevlådan.

Uenig med din "tro", husk at programmet er i en snuoperasjon nå og store endringer er i laget. Hvorfor man må gå ut i fra at ingen ting kommer til å skje og ellers generelt gå ut i fra et negativt standpunkt må være noe sær-skandinavisk.... hehe :)

Er det for man er redd for å bli skuffet at man ikke tør håpe/være positiv? :p

En sak som jag sett är att man som EBG numera endast får 'Sixt Gold' och inte Platinum. Stämmer detta?

Isåfall har de ändrat det väldigt nyligen. Fick platinum för bara en eller två månader sedan. Däremot måste man kontakta dem personligen för att få det, deras "automatsystem" matchar guld.

Isåfall har de ändrat det väldigt nyligen. Fick platinum för bara en eller två månader sedan. Däremot måste man kontakta dem personligen för att få det, deras "automatsystem" matchar guld.

Det är för att sixtkoden på baksidan av eurobonuskortet är kopplat till sixt gold. Om det är tryckfelsnisse på eurobonusavdelningen som varit framme eller om det är så att EBG endast ska ge guld låter jag vara osagt.

Toppen