Dr. Miles
Expert
Äntligen händer det lite i verkstad.SK909 till EWR - Henriot till preboard och Heidsieck senare. En extra tumme för Heidsieck dock (SAS Wifi bråkar lite med bild)
Fortfarande ingen verkstad?
Äntligen händer det lite i verkstad.SK909 till EWR - Henriot till preboard och Heidsieck senare. En extra tumme för Heidsieck dock (SAS Wifi bråkar lite med bild)
Fortfarande ingen verkstad?
Charles Heidsieck smager faktisk godt i min optik. I hvert fald bedre end Cattier Brut Icone som jeg fik med Air China i sidste uge. Det var første gang at jeg lod champagne være champagne (på mit 2nd leg) og gik over til øl, da vinene heller ikke leverede......Charles Heidsieck är en grym NV men det är en eller två klasser ner från årgångs-Henriot.
Gillar du inte Great Wall?Charles Heidsieck smager faktisk godt i min optik. I hvert fald bedre end Cattier Brut Icone som jeg fik med Air China i sidste uge. Det var første gang at jeg lod champagne være champagne (på mit 2nd leg) og gik over til øl, da vinene heller ikke leverede...
Great Wall should be carved in stones and not put into bottles....Tsing Tao og Yang Xin er gode øl, men af den industrielle type. Kan ikke få plads i julegranen...Gillar du inte Great Wall?
På de två CA i C jag åkt så verkade det som att de bara hade en eller två flaskor av varje "premiumvin" sedan var det Great Wall eller Tsing Tao som gällde...