Remington Steele
Medlem
Det är inget nedköp. Gosset är en riktig finsmakarchampagne. Gillar den själv skarpt. En flaska ligger på cirkus 600kr.Såg det på annat forum också tidigare idag. Är detta ett uppköp i kvalité eller nerköp?
Det är inget nedköp. Gosset är en riktig finsmakarchampagne. Gillar den själv skarpt. En flaska ligger på cirkus 600kr.Såg det på annat forum också tidigare idag. Är detta ett uppköp i kvalité eller nerköp?
Mycket bra att de lämnar roséchampagnen. Hoppas även de börjar med riktiga champagneglas...
Du ska bara vara väldigt glad att du får riktigt glas.Mycket bra att de lämnar roséchampagnen. Hoppas även de börjar med riktiga champagneglas...
Det hoppas jag inte är permanent.Du ska bara vara väldigt glad att du får riktigt glas.
I Plus för någon månad sedan från Aten serverades "bubblet" i plastglas. inga riktiga glas lastade enligt kabinpersonalen.
Fick nöja oss med plusplastglas...
Det hoppas jag inte är permanent.
När jag flög till Malaga sist var det plastglas. Jag frågade då om detta och fick höra att SAS på långa Europalinjer slutat med riktiga glas för att det behövdes så många och det var för tungt. Man sa då att de skulle finnas kvar på kortare Europalinjer. Detta var från CC om det stämmer eller ej vet jag inte