Senaste nytt

Ny Champagne i Club Europe?

doc

Medlem
Jag kan bara instämma i att Monopole Blue Top är odrickbar och även jag hoppas på en förändring till det bättre.
 

Jonas C

Medlem
Är den så dålig alltså? Jag har bara druckit den en gång, men då var jag lite rund under fötterna när jag satte mig på planet, så jag reagerade inte på att den var drickbar inte. Jag får testa på lördag helt enkelt. Blir en bra lunch över till LHR. :)
Charles Heidsieck Blue Top Monopole är samma skumpa som TK serverar intra-Europa, skulle nog gissa på att du har druckit rätt mycket av den. Serveras den ljummen är den helt odrickbar, men släng i några isbitar så smakar den genast bättre.
 

doc

Medlem
Då var det på den gamla goda tiden när det var Pommery som var fullt drickbar. Det efter årsskiftet 2013/2014 som de bytte.
 

fcx

Medlem
Charles Heidsieck Blue Top Monopole är samma skumpa som TK serverar intra-Europa, skulle nog gissa på att du har druckit rätt mycket av den. Serveras den ljummen är den helt odrickbar, men släng i några isbitar så smakar den genast bättre.

Is i champagne? Ursäkta mig, men det låter som något som bara TK skulle kunna hitta på.

För övrigt så är det Monopole (Monopoo) som serveras ombord på Norwegian.
 

Jonas C

Medlem
Is i champagne? Ursäkta mig, men det låter som något som bara TK skulle kunna hitta på.

För övrigt så är det Monopole (Monopoo) som serveras ombord på Norwegian.
Det var tyvärr en nödlösning från min sida, då de sällan lyckas servera Champagnen kall nog.
 
Toppen