Senaste nytt

Ny Avios Booster (Maj 2015)

Jag brukar alltid registrera mig oavsett. Jag fick på senaste Avios-bolstren trots att jag bokade biljetterna innan. Detta var troligen eftersom jag blev ombokad på grund av tidtabellsändring så biljetten ställdes ut på nytt

Ok tack! lurigt...Har hittat ett riktigt bra pris där det dessutom finns uppgraderingsplatser till F. Men om det kan bli 25 000 avios extra skulle det ju inte sitta fel.
Givet att det finns plats, går det att kolla tex i expert flyer hur länge ett pris kommer att gälla? Har hittat ARN-IAH 24/12-5/1 för 13,5k i C och det vore synd att tappa det givet att jag ska göra resan

Givet att det finns plats, går det att kolla tex i expert flyer hur länge ett pris kommer att gälla? Har hittat ARN-IAH 24/12-5/1 för 13,5k i C och det vore synd att tappa det givet att jag ska göra resan

Nja. Du kan se hur länge en fare är tänkt att gälla, men risken är ju att det tar slut på biljetter i den bokningsklassen och det är svårt att säga exakt när det sker...

Gaah, nu kom det. 36h efter att jag bokat naturligtvis så att det inte går att ändra. Grattis till er andra som ska boka iaf :)

Nu kom BA:

BA.JPG

Bonus Avios offer | Executive Club | British Airways

Toppen