Hej!
Har sökt runt på forumet utan att få svar på mina frågor. När jag loggar in på AMEX hemsida så står det EuroBonus 0 (Saldo Eurobonus-poäng), fast jag handlat står det fortfarande 0, hur lång tid tar det för detta att uppdatera.
Därefter undrar jag, när jag väl har saldot på poäng så ska det överföras till SAS i sin tur när sker det?
Sista frågan är, när jag ansökte om SAS AMEX kortet så hade inte jag ett Eurobonus konto och jag skapade aldrig ett vid ansökan, så jag ringde kundtjänst och fick länk till en sida där jag skulle fylla i mitt AMEX kort info samt Eurobonus nummer vilket jag gjorde (skapade kontot då, alltså i efterhand från ansökan) kan jag på något sätt se att mitt AMEX nu är anslutet till mitt Eurobonuskonto?
Tacksam för era svar!
Har sökt runt på forumet utan att få svar på mina frågor. När jag loggar in på AMEX hemsida så står det EuroBonus 0 (Saldo Eurobonus-poäng), fast jag handlat står det fortfarande 0, hur lång tid tar det för detta att uppdatera.
Därefter undrar jag, när jag väl har saldot på poäng så ska det överföras till SAS i sin tur när sker det?
Sista frågan är, när jag ansökte om SAS AMEX kortet så hade inte jag ett Eurobonus konto och jag skapade aldrig ett vid ansökan, så jag ringde kundtjänst och fick länk till en sida där jag skulle fylla i mitt AMEX kort info samt Eurobonus nummer vilket jag gjorde (skapade kontot då, alltså i efterhand från ansökan) kan jag på något sätt se att mitt AMEX nu är anslutet till mitt Eurobonuskonto?
Tacksam för era svar!