Senaste nytt

Ny all-business intra-EU rutt med Boeing 727

AABack2ARN

Medlem
Jaha, där ser man. Men jag antar att en enskild flygplats inte kan tillåta högre värden än vad som gäller för EU som helhet, möjligtvis lägre? Eller?
 

Jacob

Medlem
Ser inte ut att bli något med detta. Linjen är ändrad till en Airbus A319 med 24 stolar i business och 90 i economy, istället för en all-premium Boeing 727.
 

fcx

Medlem
Synd, annars hade det varit en bra chans att fylla "Boeing-bingobrickan". 717 737 747 757 767 777 och 787 avklarade. 707 kan man väl glömma(?).
 

Palazzi

Medlem
Synd, annars hade det varit en bra chans att fylla "Boeing-bingobrickan". 717 737 747 757 767 777 och 787 avklarade. 707 kan man väl glömma(?).

Nato är nog bästa tipset, även om det inte är alldeles lätt. De har ett antal B707 baserade i Tyskland (nära Holländska gränsen) och de används iaf. Har en kompis som flugit till ganska många krigshärder under Nato-flagga.

Nu vet jag inte vilken ålder du är i....men kanske lättare än att bli kompis med Travolta.
 
  • Gilla
Reactions: fcx
Undrar om jag inte flugit en 727:a någon gång i slutet av 80-talet från MMX till Las Palmas, jag minns att det var tre-motorigt och det var ingen MD-11.
 
Toppen