Ludvig Skalme skrev:Nu har jag varit nere i källaren och valt ut flaska nr 1. Vi får se vad flaska nr 2 blir.Visa bifogad bild 70740Klicka för att utvidga...
Vågar du ha sånt där i en icke helt privat källare?
Ludvig Skalme skrev:Nu har jag varit nere i källaren och valt ut flaska nr 1. Vi får se vad flaska nr 2 blir.Visa bifogad bild 70740Klicka för att utvidga...
Du får gärna komma tillbaka med ett utlåtande om den.kristerj skrev:Vi startar med Larmandier-Bernier Vielle Vigne du Levant 2007Visa bifogad bild 70758Klicka för att utvidga...
Christiansson skrev:Du får gärna komma tillbaka med ett utlåtande om den.Och om du inte varit där så kan jag rekommendera det, de har en väldans trevlig litet ställe. De har också en rätt bra Rose i en cool flaska.Klicka för att utvidga...
En klar favorit, men jag gillar alla de gör så jag är ju lite partisk efter ca. 10 år med dem. Och Sophie och Pierre som driver stället är fantastisk trevliga om man har vägarna förbi. Vi drack bland annat L'Ancienne och Dom Perignon 2005 ikväll, och de flesta gillade Dethune bättre.toer00 skrev:Och nu har festen börjatEn flaska Paul Dethune Grand Cru - Blanc de Noirs 100 %!Pinot Noir !Klicka för att utvidga...