Senaste nytt

Nu kan du prata i telefon ombord på SAS!

olo

Medlem
Hos Air Serbia erbjöds liknande tjänst, med följande prislista enligt SMS för TDC:
Välkommen till Aeromobile. Priser ex. moms.
Ring till Sverige 23 SEK/min
Lokalt i landet 25 SEK/min
Ta emot samtal 16.25 SEK/min
SMS 2.50 SEK/st
Data 95 SEK/MB
Jag tycker att priset för att ringa "lokalt i landet" är fantastiskt - alltså inom Aeromobile, ex. till någon annan på samma plan som sitter lite längre bort i kabinen...
 

Dr. Miles

Expert
Hos Air Serbia erbjöds liknande tjänst, med följande prislista enligt SMS för TDC:

Jag tycker att priset för att ringa "lokalt i landet" är fantastiskt - alltså inom Aeromobile, ex. till någon annan på samma plan som sitter lite längre bort i kabinen...
Då blir det inte som att ringa till andra AeroMobile väl?
T ex om du ringer till en kompis på samma planet som har svenskt mobilnummer, blir du debiterad enligt samtal till Sverige, inte till AeroMobile.
 

olo

Medlem
Då blir det inte som att ringa till andra AeroMobile väl?
T ex om du ringer till en kompis på samma planet som har svenskt mobilnummer, blir du debiterad enligt samtal till Sverige, inte till AeroMobile.
Så klart, det blir...
Så det priset är alltså om någon har AeroMobile som operatör..?
 

Alf

Medlem
Det är en mindre katastrof att tillåta mobilsamtal ombord på flyget. Låt detta vara en fredad zoon. Det kommer då att bli lika illa som på X2000. Den ena skriker högre än den andra och vi som avskyr detta måste lyssna till deras tjatter.
 
Toppen