Jag avbokade precis denna (2 pax). Skynda fynda!
R RickardG Medlem 26 April 2016 #152 Meazza skrev: Visa bifogad bild 51854 Jag avbokade precis denna (2 pax). Skynda fynda! Klicka för att utvidga... Jag tycker det här är ett väldigt trevligt initiativ, att försöka ge medlemmar på BC chansen att plocka upp godbitar som eventuellt faller tillbaka i systemet!
Meazza skrev: Visa bifogad bild 51854 Jag avbokade precis denna (2 pax). Skynda fynda! Klicka för att utvidga... Jag tycker det här är ett väldigt trevligt initiativ, att försöka ge medlemmar på BC chansen att plocka upp godbitar som eventuellt faller tillbaka i systemet!
A AtleFlyg Medlem 26 April 2016 #153 Business på ditvägen gick nog inte tillbaka tyvärr... Det är ju dit man vill ha business Tack för infon! Satt precis och kikade veckan efter
Business på ditvägen gick nog inte tillbaka tyvärr... Det är ju dit man vill ha business Tack för infon! Satt precis och kikade veckan efter
J JohanA Medlem 27 April 2016 #154 AtleFlyg skrev: Business på ditvägen gick nog inte tillbaka tyvärr... Det är ju dit man vill ha business Tack för infon! Satt precis och kikade veckan efter Klicka för att utvidga... Det är på returen man vill ha business.
AtleFlyg skrev: Business på ditvägen gick nog inte tillbaka tyvärr... Det är ju dit man vill ha business Tack för infon! Satt precis och kikade veckan efter Klicka för att utvidga... Det är på returen man vill ha business.
Kimmen00 Medlem 27 April 2016 #155 JohanA skrev: Det är på returen man vill ha business. Klicka för att utvidga... Nej det är på ditvägen! Eller på båda vägarna såklart.
JohanA skrev: Det är på returen man vill ha business. Klicka för att utvidga... Nej det är på ditvägen! Eller på båda vägarna såklart.
A AtleFlyg Medlem 27 April 2016 #156 Kimmen00 skrev: Eller på båda vägarna såklart. Klicka för att utvidga... Såklart