Senaste nytt

Nu finns bonusbiljetter med SAS Stockholm - Los Angeles

Grymt! Satt och letade efter någonstans att bränna min 2-4-1 voucher på igår kväll, hittade knappt något alls till LAX så det fick bli HKG i början av augusti. Nu avbokade jag snabbt som attans och bokade två platser i C GOT-ARN-LAX samma datum. Fick dock massor av Flexpricer-fel, löste det genom att byta webbläsare och köra i private mode :)

Nu gäller det bara att snabbt läta fram ca 4000 poäng för att toppa upp på 160k för att boka 30k eco ditresan och business 50k hemresan för två vuxna. Tack för tipsen! (verkligen synd att vi inte har AMEX elite i Finland)

Det var ju bara att boka upp på 2-4-1 voucher i C. Vill egentligen hellre till SFO så man kan ju hoppas trycket minskar på SFO nu när det går att boka C till LAX.

Måste man ringa SAS bokning för ett sådant tillägg eller kan det göras online på något sätt via SAS.se eller det är en separat bokning via UNITED´s sida? :)

Du måste ringa Amex bokningscenter (dvs Tallinn) eftersom det är en 2-4-1. Du bör för att få en smidig bokning kolla upp i förväg att det finns tillgänglighet på de flighter du är ute efter.

Betona att det är en ändring av nuvarande bokning, så du inte riskerar att dina platser på SAS-flighterna avbokas. (Kostnaden är 150kr/person för ändring av bokning + eventuella bränsletillägg på flighterna du lägger till, men de är väldigt låga på inrikes USA om jag minns rätt.)

• Gilla
Reactions: fcx
Du måste ringa Amex bokningscenter (dvs Tallinn) eftersom det är en 2-4-1. Du bör för att få en smidig bokning kolla upp i förväg att det finns tillgänglighet på de flighter du är ute efter.

Betona att det är en ändring av nuvarande bokning, så du inte riskerar att dina platser på SAS-flighterna avbokas. (Kostnaden är 150kr/person för ändring av bokning + eventuella bränsletillägg på flighterna du lägger till, men de är väldigt låga på inrikes USA om jag minns rätt.)

Nja, jag har gjort sådana tillägg flera gånger och de har aldrig tagit ut någon avgift.
Att lägga till en sträcka inom USA räknades av någon anledning inte som ändring.

Toppen