Dr. Miles
Expert
Jag skulle gissa att det var pga tyfonen i området.SK963 den 26:e blev diverted till Tapei, någon som vet varför?
Jag skulle gissa att det var pga tyfonen i området.SK963 den 26:e blev diverted till Tapei, någon som vet varför?
Austrian har inga plan med gamla Business class kvar så det ska vara nya Business class kabinen.OS67 verkar flygas av OE-LPB.... Snart 20 år gammal kärra. Hur gammal är Austrians inredning?
Kuriosa:
Lite skillnad på gammal och ny businessclass.
![]()
Photocredit
![]()
Photocredit
Härligt! Har inte sett mycket Austrian business här på forumet så ska bli kul att höra (och se) vad du tycker. Jag försökte in i det sista att byta min Swiss mot Austrian men dök aldrig upp plats från Hong Kong till Wien.
Jag blir nog förnöjd.Tror att doktorn kommer att bli nöjd. Flög med deras 777-200 mellan Bangkok och Wien för fyra år sedan.
Austrian hade då precis påbörjat sin uppdatering av kabinen och jag fick åka ett av planen som hade fått denna. I princip helt ny kabin och utmärkt servering designad Do&Co gjorde dagflygningen mycket angenäm.
Skrev en recension om flygningen:
Dino gillar att resa: Resan mot guld, del 6 (Austrian Airlines long haul)
Tack men jag är redan ombord på OS68 mot Wien.@Dr. Miles, hor av dig om du fortfarande ar i HK sa ses vi over en kopp te.![]()
Synd - nasta gang!Tack men jag är redan ombord på OS68 mot Wien.
Jag försöker att kontakta dig nästa gång jag ska åka till Hong Kong.![]()