Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

bdc7b45432dd371fc29fc6c2807d922c.jpg

Detta är en bild så det går inte att klicka på den.

Last edited:
Jag slog till på GOT-LHR (via ARN) fredag-söndag i oktober för mig och Mrs GOTBound, helt ok avgångar; 2 782 kr för oss båda.
1h 35 min på ARN när vi flyger ut, hinner vi med ett besök på Pontus inkl. (buss)transfer från Terminal 4 till Terminal 5 samt att lämna Schengen?

Nästa OT, men sen jag gick med på detta forum har jag helt plötsligt och oplanerat börja flyga mer med SK (och då har jag inte AMEX SAS kortet eller så som drar till SK).

EK

1h 35 min på ARN när vi flyger ut, hinner vi med ett besök på Pontus inkl. (buss)transfer från Terminal 4 till Terminal 5 samt att lämna Schengen?
Ja det hinner ni men det är verkligen inga oceaner av tid. Lite försening på inkommande plan från GOT så blir det till att skippa Pontus, likadant om ni kommer in i loungen och det tar lite tid att få maten. Då är det nästan kört och det är bättre att gå raka vägen till gaten.

Ja det hinner ni men det är verkligen inga oceaner av tid. Lite försening på inkommande plan från GOT så blir det till att skippa Pontus, likadant om ni kommer in i loungen och det tar lite tid att få maten. Då är det nästan kört och det är bättre att gå raka vägen till gaten.

Det var AMEX/Pontus loungen jag hade i åtanke.

EK

GO NOW OR NEVER

Den här torsdagen har vi bra priser på våra nya rutter i Europa.

Från och med november öppnar vi upp en helt ny linje mellan Stockholm och Luxemburg.

Under vintersäsongen flyger vi dessutom direkt mellan Köpenhamn och Turin, och från Sälen till London, Köpenhamn och Ålborg.

Erbjudandet gäller fram till midnatt.

Toppen