Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

BERÄTTA VART DU VILL FLYGA SÅ GER VI DIG EN BRA DEAL DIT!

Varje torsdag mellan 18-24 har vi Now or Never-erbjudanden på sas.se och nu vill vi ge dig en riktigt bra deal till just ditt drömresemål.
Hela helgen kan du rösta på din favoritdestination och på torsdag 13/12 lägger vi ut de destinationer som fått flest röster på sas.se med extra bra priser, under extra lång tid – boka mellan 12-24.

SAS Now or Never
bfe2c4535c8736dbc060f9f5b9f91987.jpg

Problemet med N/N longhaul är ju att det bara är Go, och dessa ger numera nästan inga eurobonuspoäng. Så det får vara någon destination där det inte spelar någon större roll hur många poäng man tjänar, eller någonstans dit det är dålig valuta att boka för poäng. Tokyo lägger jag hellre 6-8 AVIS-bilar och en FlyPremium/Voucher på att åka till bekvämt. Jag röstade på Fuerteventura... :)

Blir lite märkligt med denna omröstning då jag antar att många röstar på de mer exotiska destinationerna även fast de inte kommer att köpa någon resa dit.

BERÄTTA VART DU VILL FLYGA SÅ GER VI DIG EN BRA DEAL DIT!

Varje torsdag mellan 18-24 har vi Now or Never-erbjudanden på sas.se och nu vill vi ge dig en riktigt bra deal till just ditt drömresemål.
Hela helgen kan du rösta på din favoritdestination och på torsdag 13/12 lägger vi ut de destinationer som fått flest röster på sas.se med extra bra priser, under extra lång tid – boka mellan 12-24.

SAS Now or Never
bfe2c4535c8736dbc060f9f5b9f91987.jpg
Kom denna på mail till dig?

Toppen