Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Begriper mig inte på SAS, när jag söker så ser jag att man kan hitta t.ex. ARN-HKG Nov 10-17 för 3984:- i kalendern. Sedan måste man dock söka efter att denna fare verkligen existerar (bara för att få avslag på det). Hur svårt är det att bara ta bort de fares som ej finns kvar så man slipper gissa sig fram i två kalendersökningar?

Begriper mig inte på SAS, när jag söker så ser jag att man kan hitta t.ex. ARN-HKG Nov 10-17 för 3984:- i kalendern. Sedan måste man dock söka efter att denna fare verkligen existerar (bara för att få avslag på det). Hur svårt är det att bara ta bort de fares som ej finns kvar så man slipper gissa sig fram i två kalendersökningar?
Det beror nog på hur ofta de uppdaterar cachen.

Är det någon som får upp några priser från Stockholm på Now or Never idag?

Jag får upp ett felmeddelande i rött, ville boka men oavsett destination får jag ett felmeddelande. Men är väl inte helt överraskande...

Samma här, men när jag trycker "betala med SEK" så funkar det.
Ser bland annat Göteborg - Berlin från 368 enkel väg, eller 846 t/r i Go Light.

Övriga destinationer idag:
Gdansk
Krakow
Malta
München
Prag
Riga

Tack för den ledtråden, funkar utmärkt för mig då. Frågan är hur många som tänker på det, borde ju vara default att "betala med SEK" är ifyllt.

Det var kaos i kommentarsfälten på Facebook. Till slut tog de ner lågpriskalendern och sa att man skulle söka manuellt på städerna så funkade det.

Idag från Stockholm till:
Kiruna
Luleå
Malmö
Sundsvall
Umeå
Ängelholm
Östersund. Resperiod: 13/8–16/12 2018.

Priser från 493 upp till 1799 kronor.

Last edited:
Inget idag? Har ingen dator här så jag kan se om det är mobilbugg.
e28e6a763082a568d341bc10c17ca8e5.jpg

Toppen