Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Bokade ORD 8-10 Juni. Kan vara kul o se staden. Tänkte bo på Radisson Blu Aqua som shareholder men tycker 333$/natt var lite saftig när inte familjen är med. Nån som har förslag på ett mellan pris hotell med någorlunda läge?
Då har vi samma flyg hem iallafall. :)
Får se om det ens är lönt att ta sig in till stan för en kväll/natt. Har aldrig varit där men kan ju starta en separat tråd för tips och trix för en natt.

Tjooo!
Blev 2 vändor till Chicago för att besöka vänner och säkra Diamond,
2-6e Maj och 26e-27e Maj,
Blir trevligt då jag gillar staden och har mycket vänner där :)
Tänkte boka 26-27 maj först men det var visst mors dag 27e så då skulle jag vara hemma....

Min mor lever inte tyvärr och har inga egna barn ännu :/
Fick boka det jag kunde för att slippa flyga SAS efter Q2.
Det här var nog det billigaste alternativet jag kunde få då de 5400 kronorna bör tippa mig till Diamond nästa år :)

Får se om det ens är lönt att ta sig in till stan för en kväll/natt. Har aldrig varit där men kan ju starta en separat tråd för tips och trix för en natt.

Tänkte boka 26-27 maj först men det var visst mors dag 27e så då skulle jag vara hemma....

Då kan vi försöka oss på att bräcka MR AUS festen hem i alla fall. Hmm...Undrar om jag kan hitta numret till sh*tkid...

Kristi Himmelsfärd hade ju också de billiga priserna så det blir en helg i Chicago fredag till söndag. Ska bli kul då jag aldrig varit där. Är Diamond men säkrar i alla fall intjäning till Guld så det går mot Lifetime Gold. Känner att jag fortfarande inte fått totalt konfirmerat att soft landing inte räknas men nu säkrar jag upp i alla fall

Kristi Himmelsfärd hade ju också de billiga priserna så det blir en helg i Chicago fredag till söndag. Ska bli kul då jag aldrig varit där. Är Diamond men säkrar i alla fall intjäning till Guld så det går mot Lifetime Gold. Känner att jag fortfarande inte fått totalt konfirmerat att soft landing inte räknas men nu säkrar jag upp i alla fall

Perfekt o slå ihop Kristi och din himmelsfärd, fast du fuskar ju o tar SAS till hjälp :)

Finns ett Country inn and Suites för 15k Radisson poäng nära flygplatsen annars om du har lite som ligger och skräpar :)
Ringde och det var något fel på kopplingen till min profil så dom la till platser manuellt.

SK945 9/juni + SK946 10/juni. Blir antagligen Hilton på ORD för lite planespotting.

Ringde och det var något fel på kopplingen till min profil så dom la till platser manuellt.

SK945 9/juni + SK946 10/juni. Blir antagligen Hilton på ORD för lite planespotting.

What?! Har tidigare pratat med diamondsupporten i samma fråga och då var det omöjligt att lösa. Gick inte tekniskt påstod dem. Kundtjänst...

What?! Har tidigare pratat med diamondsupporten i samma fråga och då var det omöjligt att lösa. Gick inte tekniskt påstod dem. Kundtjänst...
Jättekonstigt.

Oj det var inte bra. Vilka platser önskar du?
36H dit och 36A hem tack.
Då var det ordnat och du får mailbekräftelse strax.
Pling
Klart.

Toppen