Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Ge mig Manchester idag annars bokar jag Norwegian.

Behöver råd: Norwegian ska ha 1257:- p/p (vi är åtta pers) för direktflyg på bra tider en helg i september, SAS ska ha 2823:-. Det jag skulle sakna på framförallt MAN är ju Fast track då köerna där brukar vara rätt saftiga. Å andra sidan är jag ensam i sällskapet om att ha status.
Värt att avvakta nån vecka eller ska jag hoppas på MAN som Now or Never-destination idag eller om nån vecka eller två?
Spar pengene og tag Norwegian. Du kan bare købe fast track direkte ved lufthavnen. 7,50 GBP for to personer. Official website for Manchester Airport, live flight information, car parking & booking flights | Manchester Airport

Du gjorde nog rätt @Vaniljvodka . SAS har ju haft kampanj till UK och Irland nu i några dagar... tror det är rätt osannolikt att någon brittisk destination dyker upp på Now or Never. Är lite osäker på om det blir någon now or never öht, pga pågående kampanj. Vi får se helt enkelt :)

Nu ligger de uppe från Stockholm i alla fall. Idag är det Skandinavien i plus, så inte särskilt upphetsande.

Edit: Såg just att det var samma destinationer förra veckan så det måste ha varit en cachad sida jag kom in på. Bortse från denna post

Last edited:
Miami och LA idag till rätt bra priser. Tyvärr är nog perioden (aug-sep) lite fel för min del :(.
Inte de billigaste priserna man har sett, men helt klart bra priser. LA finns har funnits för 3000 ungefär och Miami från 2500-3000 när linjen var ny, nu verkar det dock vara betydligt dyrare på just Miami till ordinarie priser.

Inte de billigaste priserna man har sett, men helt klart bra priser. LA finns har funnits för 3000 ungefär och Miami från 2500-3000 när linjen var ny, nu verkar det dock vara betydligt dyrare på just Miami till ordinarie priser.

Ja, allt är ju relativt :). Om jag minns rätt är detta något billigare än friends and family.

Toppen