Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Till Tokyo så går det bra att hitta dessa priser andra datum, men just Hong Kong har jag inte lyckats hitta någon annan månad trots att jag letat.

Det fanns tidigare ikväll för HK i februari, men ser nu att det inte finns kvar. Kikar på bokningen och priset var 1237 + 1255 = 2492 kr. Bokade 4 biljetter och det kan varit så att det stod att det bara fanns 4 biljetter kvar. Eller så fick jag det meddelandet på någon av mina andra bokningar som gjordes ikväll :)

Bokade Hong Kong 1-5 dec så jag hakar på en BC träff om det blir någon.
Nu lär det väl bli huggsexa om Plusgrade platserna. Det var orsaken till att jag bokade hem måndag istället för söndag.
Ska bli trevligt med billiga Michelin restauranger igen.

Skulle även boka en tur till Tokyo i början av april(körsbärsblommningen) men var sekunder för sen att beställa då resan prisades om från under 3000:- till 6000:-
:(

Seee u too jag bokade 1-4 dec med frun :) någon elak människa troligtvis från bc hade bokat både 30 och 41 sätena! Så vi blev tvugna att boka 31 :(
Vet minst 2 från bc som åker den 1a och båda har Diamond mig veterligen. Det får nog bli en inofficiell träff på lördag tror jag.

Blev en open jaw resa till PVG hem via HKG i november/december (underbart med 6 dygn visumfritt) samt skidresa med kompisarna till Japan i slutet av januari...
Sjukt bra priser då det blev 5505 kr totalt för båda resorna...
Blir visst återkvalificering till Diamond nu :p

Seee u too jag bokade 1-4 dec med frun :) någon elak människa troligtvis från bc hade bokat både 30 och 41 sätena! Så vi blev tvugna att boka 31 :(
Förlåt! Snodde 41A på båda vägarna men ska nog köra plusgrade så det kanske blir ledigt!
(Vet ej hur man gör multicitat via Tapatalk)

Toppen