Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

tror inte jag lägger några pengar på en m/r denna gången i SAS, då det inte blev av att man fick flytta över status poängen till nästa period.

Jo, precis, verkligen surt att det inte blev några roll-over points. Man skulle bara veta hur nya familjekontot kommer att funka - om det skulle vara möjligt att dela baspoäng 1:1 så skulle det nästan vara värt att göra en MR för att få nog med poäng för att få EBD själv och tjäna in ett EBG till någon annan i familjen också.

Jo, precis, verkligen surt att det inte blev några roll-over points. Man skulle bara veta hur nya familjekontot kommer att funka - om det skulle vara möjligt att dela baspoäng 1:1 så skulle det nästan vara värt att göra en MR för att få nog med poäng för att få EBD själv och tjäna in ett EBG till någon annan i familjen också.
Jag trodde aldrig jag skulle komma över detta året så enkelt (150.000 EB just nu) men alla "våra" m/r till Hong Kong & oljelinjen har inbringat en hel del. Så redan för nästa period har jag planerat klart. Det blir liksom man sår och längre fram skördar man.:D

Tyvärr fungerar väl inte dessa priser på en "open jaw" dvs. ut till Shanghai och hem från Hong Kong.
Skulle annars ge 72 h visumfritt i Shanghai men resa till HKG tillkommer.
Det funkar utmärkt med Open Jaw
upload_2016-6-9_22-44-41.png

Synd bara att det bara är de två första helgerna i december som det går att få till dessa priser, annars hade jag nog bokat.

Men det är det inte, om man orkar leta så finns det även andra månader med samma priser. Jag själv bokade en resa till Tokyo nu i juli 2016 och betalade under 3.000 kr.

Men det är det inte, om man orkar leta så finns det även andra månader med samma priser. Jag själv bokade en resa till Tokyo nu i juli 2016 och betalade under 3.000 kr.

Till Tokyo så går det bra att hitta dessa priser andra datum, men just Hong Kong har jag inte lyckats hitta någon annan månad trots att jag letat.

Toppen