Dagens från Oslo: Så samma resmål från alla tre länderna :)
NotRyan Medlem 25 Februari 2016 #1 042 Vilken sugig reseperiod... Har ju bokat upp mina Hong Kong redan till och med maj
S Silverfux Medlem 25 Februari 2016 #1 046 NotRyan skrev: Vilken sugig reseperiod... Har ju bokat upp mina Hong Kong redan till och med maj Klicka för att utvidga... Samma här..... Skulle gärna boka hongkong till hösten nu....
NotRyan skrev: Vilken sugig reseperiod... Har ju bokat upp mina Hong Kong redan till och med maj Klicka för att utvidga... Samma här..... Skulle gärna boka hongkong till hösten nu....
simon_says91 Medlem 25 Februari 2016 #1 047 16-20 maj funderar jag på att åka till HKG, dock lär de troligen bli på en C award istället för att köpa GO biljett. Ifall någon vill boka och joina, dock är inget helt spikat så reservation för ändring
16-20 maj funderar jag på att åka till HKG, dock lär de troligen bli på en C award istället för att köpa GO biljett. Ifall någon vill boka och joina, dock är inget helt spikat så reservation för ändring
Anfield Medlem 25 Februari 2016 #1 048 Bokat familjen Anfield i maj 3491sek/Anfield känns som en bra deal !
DanielKif Medlem 25 Februari 2016 #1 049 Bokat och klart. Ska se om priset blir annorlunda efter 18.00
Anfield Medlem 25 Februari 2016 #1 050 Silverfux skrev: Samma här..... Skulle gärna boka hongkong till hösten nu.... Klicka för att utvidga... Jag med ! men det var ju bara till 22 maj som gäller !
Silverfux skrev: Samma här..... Skulle gärna boka hongkong till hösten nu.... Klicka för att utvidga... Jag med ! men det var ju bara till 22 maj som gäller !