Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Det blev en bokning till Bryssel en onsdag över dagen.
710 kronor och raka spåret till Cantillon (ligger precis vid Brussel Zuid som man kommer till från flygplatsen) och köpa hem öl :). I värsta fall kan jag gå och sätta mig på Moeder Lambic några timmar och dricka öl där :)

Det blev en bokning till Bryssel en onsdag över dagen.
710 kronor och raka spåret till Cantillon (ligger precis vid Brussel Zuid som man kommer till från flygplatsen) och köpa hem öl :). I värsta fall kan jag gå och sätta mig på Moeder Lambic några timmar och dricka öl där :)
Om ingenting har ändrats sedan jag bodde i Bryssel och ofta besökte Cantillon så är det superstängt på onsdagar.

Ingen aning, hur länge gäller dessa bokningar med now or never, kan man boka fram till oktober/november?
Priserna gäller för utresa fram till 2016-MAY-31
Kod:
Fare basis code OSERTM

TRAVEL RESTRICTIONS

UNLESS OTHERWISE SPECIFIED
  VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 15FEB 16 AND ON/
  BEFORE 31MAY 16.

SALES RESTRICTIONS

UNLESS OTHERWISE SPECIFIED
  TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 28JAN 16.

Om ingenting har ändrats sedan jag bodde i Bryssel och ofta besökte Cantillon så är det superstängt på onsdagar.
WTF, tack för den, det får bli en ombokning till tisdag istället :) och en heldag på Cantillon i och med att det var billigt på morgonflighten.
Perfekt att man blev påmind om refunder också för lite mer återbetalning :)

Last edited:
WTF, tack för den, det får bli en ombokning till tisdag istället :) och en heldag på Cantillon i och med att det var billigt på morgonflighten.
Perfekt att man blev påmind om refunder också för lite mer återbetalning :)
Det går att få till 8 timmar öldrickning i Dublin också ;)

sas_dub.png

Toppen