martin.agren
Medlem
Inte jag hellerÄr det bara jag som inte får erbjudandet trots att det har passerat kl. 18:00?
Visa bifogad bild 47376
Inte jag hellerÄr det bara jag som inte får erbjudandet trots att det har passerat kl. 18:00?
Visa bifogad bild 47376
Ja, riktigt Never på de dessvärre :/Tittar man på priserna från Göteborg tycker jag de är samma som innan klockan 18.00
Om ingenting har ändrats sedan jag bodde i Bryssel och ofta besökte Cantillon så är det superstängt på onsdagar.Det blev en bokning till Bryssel en onsdag över dagen.
710 kronor och raka spåret till Cantillon (ligger precis vid Brussel Zuid som man kommer till från flygplatsen) och köpa hem öl. I värsta fall kan jag gå och sätta mig på Moeder Lambic några timmar och dricka öl där
![]()
+1Är det bara jag som inte får erbjudandet trots att det har passerat kl. 18:00?
Visa bifogad bild 47376
Priserna gäller för utresa fram till 2016-MAY-31Ingen aning, hur länge gäller dessa bokningar med now or never, kan man boka fram till oktober/november?
Fare basis code OSERTM
TRAVEL RESTRICTIONS
UNLESS OTHERWISE SPECIFIED
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 15FEB 16 AND ON/
BEFORE 31MAY 16.
SALES RESTRICTIONS
UNLESS OTHERWISE SPECIFIED
TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 28JAN 16.
WTF, tack för den, det får bli en ombokning till tisdag iställetOm ingenting har ändrats sedan jag bodde i Bryssel och ofta besökte Cantillon så är det superstängt på onsdagar.
Det går att få till 8 timmar öldrickning i Dublin ocksåWTF, tack för den, det får bli en ombokning till tisdag iställetoch en heldag på Cantillon i och med att det var billigt på morgonflighten.
Perfekt att man blev påmind om refunder också för lite mer återbetalning![]()