Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Slog till på Riga för 533kr i februari, löjligt billigt. Plågar mig själv med ytterligare ett besök till en Kommuniststat i vintern (Vilnius i vintras var katastrofalt hemskt) och premiärtur i ATR-72.

Tänkte du på det med heldag och övernattning? Morgonflyg dit och morgonflyg hem.
Japp, jag erkänner att inlägget inte borde ha gjorts, heldag för mig är en "bara över dagen" resa, återigen ursäkta för mitt löjliga inlägg, några öl efter AW så blir man såååå löjlig. Hoppas Du får en trevlig resa och en skön övernattning!

Slog till på Riga för 533kr i februari, löjligt billigt. Plågar mig själv med ytterligare ett besök till en Kommuniststat i vintern (Vilnius i vintras var katastrofalt hemskt) och premiärtur i ATR-72.
Om det nu är så plågsamt att åka till dessa länder under vintern varför gör du det då? Stanna hemma istället. Varken Lettland eller Litauen är några kommuniststater.

Bra alternativ den här gången. Jag bokade hela familjen (2 vuxna, 2 barn, 1 INF) till Nice för 3004 kr totalt, tur och retur. Bokade i SAS GO Light men med SAS Gold räknar jag med att jag får ta med mig två väskor ändå, samt en barnvagn(sväska).

Om det nu är så plågsamt att åka till dessa länder under vintern varför gör du det då? Stanna hemma istället. Varken Lettland eller Litauen är några kommuniststater.
Vill lägga till ytterligare ett land och en flygplanstyp på listan. Och sen var ju priset så lågt att man inte kunde motstå ;)

Toppen