gustafsg
Medlem
Tänkte du på det med heldag och övernattning? Morgonflyg dit och morgonflyg hem.
Han menade nog på att du inte hade med siffrorna framför kr, innan du redigerade om inlägget..
Tänkte du på det med heldag och övernattning? Morgonflyg dit och morgonflyg hem.
Japp, jag erkänner att inlägget inte borde ha gjorts, heldag för mig är en "bara över dagen" resa, återigen ursäkta för mitt löjliga inlägg, några öl efter AW så blir man såååå löjlig. Hoppas Du får en trevlig resa och en skön övernattning!Tänkte du på det med heldag och övernattning? Morgonflyg dit och morgonflyg hem.
Om det nu är så plågsamt att åka till dessa länder under vintern varför gör du det då? Stanna hemma istället. Varken Lettland eller Litauen är några kommuniststater.Slog till på Riga för 533kr i februari, löjligt billigt. Plågar mig själv med ytterligare ett besök till en Kommuniststat i vintern (Vilnius i vintras var katastrofalt hemskt) och premiärtur i ATR-72.
Vill lägga till ytterligare ett land och en flygplanstyp på listan. Och sen var ju priset så lågt att man inte kunde motståOm det nu är så plågsamt att åka till dessa länder under vintern varför gör du det då? Stanna hemma istället. Varken Lettland eller Litauen är några kommuniststater.
Undrar om de verkligen säljer så stora volymer på now or never. Den stora majoriteten kan nog inte bstämma sig på så kort tid.Rekordfulla SAS-plan i oktober | SvD
Kanske en konsekvens av Now or Never, nu när det hunnit finnas ett tag?
Rekordfulla SAS-plan i oktober | SvD
Kanske en konsekvens av Now or Never, nu när det hunnit finnas ett tag?