Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Kan inte komma ihåg att Frankfurt har varit med. Annars har tyska städer varit med flera gånger, iaf Hamburg och Düsseldorf.

Senast jag såg Frankfurt på kampanj var förra året då enkel gick från 299:-.

Kan inte komma ihåg att Frankfurt har varit med. Annars har tyska städer varit med flera gånger, iaf Hamburg och Düsseldorf.

Senast jag såg Frankfurt på kampanj var förra året då enkel gick från 299:-.
En sån kampanj vore inte dum :) Har funderingar på att försöka pussla ihop min Amex 2-4-1 till Colombia med LAN-dealen MAD-FRA. Då behöver jag bara hitta billiga biljetter FRA-ARN på vägen hem.

Förra gången när Hamburg var med så priset såg det likadant före kl. 18, sedan sänktes priset ytterligare så att det blev stax under 650 SEK inkl. skatter för T/R.

Jag hoppas verkligen att priserna ändras efter 18. Det priserna som dyker upp nu är är SAS ordinarie priser som man hittar i lågpriskalender.

Saken är att SAS med största sannolikhet fyller på platserna i bokningsklass O (som används för Now or Never). Därefter släpper de på priset. Annars skulle det bli ett jäkla liv om det inte finna några platser till kampanjpriset. Sedan finns det vissa av oss som är lite otåliga och då ser det ut som ovan... ;)

Har kampanjen tjuvstartat?? :confused:

upload_2015-8-20_9-53-39.png

Hur är det med dessa priser, kan de endast bokas online, eller finns de även om man ringer in och bokar?
Har ett gäng SAS-vouchers som skulle behöva användas...

(Edit: Har EBD, så jag borde väl kunna komma fram på telefon även efter kl 18?)

Edit 2: Frågade SAS-chatten, svar nedan (javisst, lita inte fullt ut på kundtjänst, men...).

SAS skrev:
Du chattar med NN
- Hur kan jag hjälpa till?
Du skrev: Hej! Jag har en fråga ang. "Now or Never"-kampanjen.
Du skrev: Gäller dessa priser endast om man bokar online, eller går det även att boka dem via telefon (har EBD, så jag borde väl kunna komma fram på telefon även efter kl 18)?
Du skrev: Jag har nämligen några SAS-vouchers som skulle behöva användas, men dessa kan ju endast användas när man bokar via telefon.
NN: Hej, bra fråga. Ska dubbelkolla om du väntar kvar lite.
NN: Hörde med vår internetsupport, och de här priserna finns bara online. Men om du ringer vår kundtjänst (0770-727 727) ikväll efter kl 18 när priserna släppts så får vi kolla upp om det går att ordna på något sätt om du har vouchers.
Du skrev: Ok. Toppen, tack så mycket.

Edit 3:
Synd bara att jag har mina vouchers i skrivbordslådan på kontoret och jag sitter i London nu. Kommer till Arlanda 22.30 och kan ju åka förbi kontoret på vägen hem, men känns lite onödigt om jag ändå inte kan använda vouchern.

Last edited:
Hur är det med dessa priser, kan de endast bokas online, eller finns de även om man ringer in och bokar?
Har ett gäng SAS-vouchers som skulle behöva användas...

(Edit: Har EBD, så jag borde väl kunna komma fram på telefon även efter kl 18?)

Edit 2: Frågade SAS-chatten, svar nedan (javisst, lita inte fullt ut på kundtjänst, men...).

Edit 3:
Synd bara att jag har mina vouchers i skrivbordslådan på kontoret och jag sitter i London nu. Kommer till Arlanda 22.30 och kan ju åka förbi kontoret på vägen hem, men känns lite onödigt om jag ändå inte kan använda vouchern.
Satt i precis samma tankar.
Men du kan gott försöka ändå, förra gången jag bokade så fick jag ingen fråga om voucher nummer...

Toppen