Crille81
Medlem
Manchester på .dk 12-14/10 684DKK
Manchester på .se 12-14/10 1116SEK
Känns som att något inte stämmer eller så är det olika destinationer i de olika länderna?
Rättar mig själv, jag som var för snabb! Det stämmer med priserna!
Manchester på .dk 12-14/10 684DKK
Manchester på .se 12-14/10 1116SEK
Känns som att något inte stämmer eller så är det olika destinationer i de olika länderna?
Kan skilja mellan webbläsare men lika segt där för mig, skiftar mellan typ 3 olika webbläsare när jag är in på hemsidan...jag sökte på Flights to Sweden, Norway and Denmark - Scandinavian Airlines - SAS (US site) och när jag hittat resan klickade jag på logga in, gick mycket smidigare, då kom man förbi den sega biten... dock har jag inte betalat då jag valde att inte ta resan, men borde väl fungera?
Håller med. De borde ha en lågpriskalender i appen också, annars blir det ett himla letande.Precis som förra veckan verkar appen fungera utan problem men det är ju i princip omöjligt att hitta deals den vägen.
Kör online check in eller med app så löser det sig.Om man kör en Mileage Run till Malaga, får man bägge boardingkort på Arlanda, så man slipper krångel med incheckning där?
Om man kör en Mileage Run till Malaga, får man bägge boardingkort på Arlanda, så man slipper krångel med incheckning där?
Jag fick det i november 2014.Om man kör en Mileage Run till Malaga, får man bägge boardingkort på Arlanda, så man slipper krångel med incheckning där?