Såklart, den möjligheten hade jag glömt bort. Tack!
Jakob Österberg Medlem 15 Juli 2015 #72 Sista minuten-dealen går att boka till och med söndag den 19:e juli för övrigt. Om någon vill ha länken så skicka ett PM!
Sista minuten-dealen går att boka till och med söndag den 19:e juli för övrigt. Om någon vill ha länken så skicka ett PM!
MBA Medlem 16 Juli 2015 #73 Idag gäller följande på Now or Never: Now or never! Extra bra priser till London, Malaga, Berlin, Hamburg, Bryssel och Moskva. Boka senast: 16 juli, res: 10 sep - 16 mar 2016. Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS
Idag gäller följande på Now or Never: Now or never! Extra bra priser till London, Malaga, Berlin, Hamburg, Bryssel och Moskva. Boka senast: 16 juli, res: 10 sep - 16 mar 2016. Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS
Tonton Medlem 16 Juli 2015 #75 Dr. Miles skrev: Stockholm-Hamburg T/R för 843 SEK inkl. skatter är inte dåligt. Klicka för att utvidga... Fick det priset innan jag också. När jag var tillbaka och kollade nu igen så fick jag Stockholm-Hamburg T/R för 643 SEK inkl skatter. *Wiho* Attachments Screen Shot 2015-07-16 at 16.39.10.png 40,1 KB · Visningar: 339
Dr. Miles skrev: Stockholm-Hamburg T/R för 843 SEK inkl. skatter är inte dåligt. Klicka för att utvidga... Fick det priset innan jag också. När jag var tillbaka och kollade nu igen så fick jag Stockholm-Hamburg T/R för 643 SEK inkl skatter. *Wiho*
Jakob Österberg Medlem 16 Juli 2015 #76 Går ju inte att boka, SAS sida är seg som sirap... "SIDAN DU SÖKER ÄR INTE TILLGÄNGLIG FÖR TILLFÄLLET"
Går ju inte att boka, SAS sida är seg som sirap... "SIDAN DU SÖKER ÄR INTE TILLGÄNGLIG FÖR TILLFÄLLET"
SNIFF Medlem 16 Juli 2015 #79 Jag tror SAS borde allokera lite mer minne, bandbredd och hårdvara dagar då de har kampanjer... Det här är ju löjligt. Edit: det var visst delvis min egen uppkopplings fel.
Jag tror SAS borde allokera lite mer minne, bandbredd och hårdvara dagar då de har kampanjer... Det här är ju löjligt. Edit: det var visst delvis min egen uppkopplings fel.
Kricka Medlem 16 Juli 2015 #80 Tur att vi har BC.se så man kolla vila erbjudanden som finns när man inte kan nå sas.se !