Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

I alla fall inte så enkelt. Antingen tidskrävande eller det kostar pengar. Ibland både och.
Jag gjorde det ju i vintras via IFS, och det gick smärtfritt enligt hemsidans instruktioner - dock är det MYCKET petigt med att namn inkl. andra förnamn etc. är 100% korrekt stavat, och att hotellinbjudan är helt enligt konstens alla regler etc. Kostade inte särkilt mycket (350 SEK).

Lämnade in ansökan via ombud (min polare som också ansökte), och mitt visum var klart på avresedagen som väntat. (Smart som man är ska man hämta det mellan landning 10-tiden på ARN och flyg 16-tiden igen...)

Nu blev tråden ang SAS sista minuten-kampanj flyttad hit till SAS now or never-kampanj. Jag ser inte riktigt sambandet, men det kan ju hända att jag missat något?

Nu blev tråden ang SAS sista minuten-kampanj flyttad hit till SAS now or never-kampanj. Jag ser inte riktigt sambandet, men det kan ju hända att jag missat något?
Är det inte denna länk för Now or Never kampanj?
Den verkar vara personlig. Går man till den "opersonliga" länken (Billiga flygbiljetter och flygresor – sk och boka flyg - SAS får man bara en text att "Denna kampanj är inte längre giltig. Boka ordinarie biljetter här"

Är det inte denna länk för Now or Never kampanj?
Vet ej, men jag fick en annan länk via e-post, och min (personliga) länk fungerar fortfarande. Ser ut så här:
sistaminutensas.jpg

Toppen