Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Trevlig bugg på hemsidan ikväll. Klickar man på Hong Kong kommer man till priserna för Chicago. HOppas ingen bokar fel.

Är det värt att ta en långweekend till Hong Kong? Ni som vet. Jag har aldrig varit där, men nu kom det datum och priser som var väldigt lägliga. Köpte biljetter för mig och sambon (julklapp), men funderar till imorgon och kanske bokar av på öppet köp.

Trevlig bugg på hemsidan ikväll. Klickar man på Hong Kong kommer man till priserna för Chicago. HOppas ingen bokar fel.

Är det värt att ta en långweekend till Hong Kong? Ni som vet. Jag har aldrig varit där, men nu kom det datum och priser som var väldigt lägliga. Köpte biljetter för mig och sambon (julklapp), men funderar till imorgon och kanske bokar av på öppet köp.
Hong-Kong är kul och perfekt för en långweekend!! Trevlig resa!

Hong-Kong är kul och perfekt för en långweekend!! Trevlig resa!

Perfekt. Man får ju passa på när det knappt är dyrare än till London. Blev platser i Go dock. Men det är ju bara två platser i bredd så jag kan sträcka ut benen i gången och sambon får sova mot väggen (jättebra sällskap är hon... hrm) så alla blir nöjda och glada.

Fick för mig att det var för att jag nyligen bokat till Chicago och tryckte fel men det var det inte då. Bokade också en långhelg i HK. Var där med jobbet i fyra dagar nu i september och tyckte det var fantastiskt. Verkligen bekvämt med SAS direkt och en härlig stad. Gillade HK mer än Peking, Shanghai, Tokyo, Seoul, Bangkok och Manila, dvs alla andra asiatiska metropoler jag besökt.

Toppen