Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Åh, plus till London, precis vad jag inte bokade igår i förhoppning om att det skulle komma i veckans kampanj :)
Lycka till! Eftersom det bara är från Arlanda och inte Kastrup, så är de flesta tider med hopplöst långa byten. Berätta gärna om du hittar något bra!

Jag kan inte hitta några bra Plus priser till/från London. Funderar på om det har att göra med att jag befinner mig i London och därmed ligger en timme efter tidsmässigt. Någon som vet?

Till London finns för utsatt pris vad jag kan se (ganska okej utbud under juli i varje fall), däremot noterar jag att SAS tillämpar sin reklam bokstavligt - priset gäller ARN-LHR, inte returresan. Den verkar vara prissatt till 1359.

Från Köpenhamn:

upload_2016-5-26_15-19-39.png

Synd bara att nu när jag faktiskt hittade några intressanta resor, så hällde någon torsdagssirap i maskineriet...

Kollade först på Budapest från Göteborg. De två billigaste alternativen på mitt datum var Lufthansa via München och Lufthansa via Frankfurt. Med något av de alternativen blev resan en tredjedel av pris mot med SAS-metall... Never på den.

Om man söker från Köpenhamn på den svenska hemsidan verkar det vara Amsterdam, Dusseldorf och Budapest som gäller. Söker man från Köpenhamn på den danska hemsidan är det som sagt Gdansk, Berlin och Munchen.

Toppen